מקורבים לחקירת ראש הממשלה נתניהו ב"תיק נוני מוזס" חשפו כי השיחות בין ראש הממשלה למו"ל "ידיעות אחרונות" הוקלטו על מנת להשמיע אותן בהמשך לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו. העיתונאי בני ציפר, הנחשב למקורב לבני הזוג נתניהו, הגיב על הפרסום בשיחה עם גבי גזית ב-103FM: "הסיפורים אחד אחרי השני הם סיפורים נפלאים. זה מרתק. רומן אדיר יכול להיכתב יום אחד על כל העסק הזה. אבל בסדר, סו וואט? כאילו העניין הוא הסו וואט שבסוף, השורה התחתונה. כל הסיפורים האלה יוצרים תמונה מחמיאה יותר של הזוג נתניהו. הכל מחזק ומחזק את הפופולאריות שלהם".



"אני לא יודע אם כל הסיפורים על שרה הם לא איזו בנייה של עלילה", הוסיף ציפר. "זה כמו שאתה שונא מישהו ואתה רוצה להיות נגדו. אז יש דם רע נגד הזוג הזה ועליו מלבישים עוד ועוד סיפורי רכילות. זה כל הסיפור פה. וסיפורי הרכילות האלה מחזקים את הזוג הזה. אנחנו יוצרים איזשהו מיתוס מאוד מאוד חזק, שכולו בנוי על סטריאוטיפים הכי הכי נמוכים, בחיי, וזה מה שנורא בעניין הזה.



"סטריאוטיפים שתמיד הוטחו בנשים, שהן מנהלות את הבעל, ביבי המסכן שאשתו רודה בו. זה הכל סטריאוטיפים. למה? מכיוון שבמידה מסוימת בכל משפחה יש איזשהו דיאלוג של הבעל והאישה, הבעל מתייעץ עם האישה וזה דבר לחלוטין נורמלי. זה לא דבר שצריך לעורר. בגלל מדובר כאן בשרה וביבי אז זה אמור להיות שונה מכל זוג אחר? למה?".





אבל משפחת נתניהו לא מנהלת את ביתה שלה, אלא את המדינה
"המדינות המודרניות בנויות כך שיש לאישה איזשהו תפקיד מאיזשהו תקציב וזה קיים בכל מקום. תפקידה של האישה בכל מקום מועלה על נס כדבר חיובי שיש אישה לצד המנהיג. זה מאז תקופת נפוליאון קיים שיש איזושהי אישה. אותי מעניינת השורה התחתונה, האם ביבי נתניהו ראוי להיות ראש ממשלה והאם הוא ראש ממשלה טוב למדינת ישראל. אני חושב שכן".

האם הוא ראש ממשלה שדורש מתנות ראוי להיות ראש ממשלה.
"כן. ואולי הוא גם נתן מתנות לאנשים בחזרה. את זה אף אחד לא חוקר. מי יודע איזה מתנות הוא נתן? הוא היה אצלי בבית והביא לי מתנות מאוד יפות, הביא לי בקבוקי יין ואני לא הבאתי לו כלום. התמורה הייתה ארוחה מצ'וקמקת. השורה התחתונה היא שאני חושב שהוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל אי פעם, שהפך את ישראל למעצמה עולמית והיום אנחנו רואים את זה שאנחנו המעצמה השמינית בגודלה בעולם. מה רע בזה? לכולם טוב".

גזית אמר שהרע הוא שזה לא נשען על אדני החוק. ציפר הגיב: "לנתניהו נוצר דימוי, שאני לא יודע אם הוא נכון, שהוא לא פוליטיקלי קורקט והוא לא אדם בסדר, שעושה דברים לא בסדר, סו וואט? החולשות שלו, שמוצגות לעיני כל, הן בעיני הרבה אנשים דברים מאוד נחמדים והוא בן אדם כמו כולם". על תמלילי השיחות בין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות ארנון "נוני" מוזס אמר ציפר: "אני לא רואה בזה שום דבר. חוץ מהעניין הרכילותי אני לא מבין מה רע בזה. חוץ מהתקשורת, האדם הפשוט ברחוב לא יודע בכלל על מה חוקרים את נתניהו ומה רוצים מהחיים שלו. וזה משעמם כמו צנון כל הסיפור הזה. אני לא מבין מה רוצים ממנו. יורם שפטל אמר שנתניהו יהיה ראש ממשלה עד שנת תשפ"ג". "אם שפטל אמר את זה אז אני מסיר את כובעי", ענה גזית, "חיל ורעדה אחזו בי".