פרסום ראשון: חוק המואזין חוזר ויעלה ביום ראשון הקרוב לוועדת השרים לענייני חקיקה בנוסח חדש אותו נסחו יוזמי החוק ח"כ מוטי יוגב (בית יהודי) ויו"ר הקואליציה דוד ביטן (ליכוד). ל"מעריב אונליין" נודע כי בימים האחרונים התקיימו שיחות בנושא עם גורמים שונים בממשלה וכן נציגי הציבור החרדי שהודיעו כי אינם מתנגדים לנוסח החדש, שאינו פוגע בצופר השבת, ויאסור את הרעש הבוקע ממערכות כריזה של בתי תפילה בשעות הלילה בלבד.
 
הנוסח החדש קובע כי "לא יפעיל אדם מערכת כריזה בבית תפילה המצוי באזור מגורים בין השעות 23:00 ל-7:00 בבוקר למחרת. לעניין זה בית תפילה ייחשב מסגד, בית כנסת, כנסיה וכל מקום מקורה אחר המשמש דרך קבע לתפילה או לפולחן דתי. העובר על הוראות החוק יהיה  צפוי לקנס של 10,000 ש"ח.
 
היוזמה לקידום חוק המואזין הוקפאה בשל התנגדות החרדים שחששו כי הפעלתו תאסור על השמעת  הצופר המכריז על כניסת השבת. בזמנו הגיש השר יעקב ליצמן (יהדות התורה) ערר בממשלה שהביא להקפאת הצעת החוק.
 

בדברי ההסבר להצעת החוק נאמר כי "מאות אלפי אזרחים בישראל באזורי הגליל, הנגב, ירושלים ומקומות אחרים במרכז הארץ סובלים באופן שגרתי ויום יומי מרעש שנגרם ממערכות כריזה בבתי תפילה המטרידות את מנוחתם של אזרחים מספר פעמים ביום, לרבות בשעות הבוקר המוקדמות והלילה".
 
עוד אומרת הצעת החוק כי "החוק המוצע מביא תפיסת עולם לפיה חופש הדת לא צריך להוות גורם בפגיעה בשנתם של אזרחים ומציע כי בבתי תפילה יוגבל השימוש במערכות כריזה בשעות הלילה”. מוצע כי גם ביתר שעות היום לא  תופעל מערכת כריזה הגורמת לרעש בלתי סביר.