פרשת המתנות, גרסת נתניהו: טענות רה"מ בתיק 1000 נחשפו הערב (שלישי) בחדשות ערוץ 2.. לפי הפרסום, ראש הממשלה טוען כי לא ידע על אספקת השמפניות ומתנות אחרות שקיבלה רעייתו שרה נתניהו. לטענתו, הוא אדם עצמאי והיא אדם עצמאי ולכן לא ניתן לצפות שיידע על כל דבר.

בענייין הסיגרים, טען נתניהו כי לא בדק כמה עלה כל סיגר ובוודאי לא את הסכום המצטבר של הסיגרים. כמו כן טען כי את חלקם הוא קנה בעצמו. כעת ככל הנראה יהיה צריך להוכיח את הדדיות הקשר בין נתניהו למילצ'ן ולכן על פי ההערכה החקירה צפויה להימשך עוד זמן רב.

לפני כשבועיים פורסם בערוץ 2 כי המיליארדר ארנון מילצ'ן קנה לשרה נתניהו, בבקשת בנימין נתניהו, תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים, כך לפי דיווח בתכנית "אולפן שישי.

כזכור, מתנות שסיפק מילצ'ן למשפחת נתניהו נמצאות כעת בבדיקת המשטרה, אך רכישה זו לא נכללת בה – שכן היא התקיימה ב--2004 וחלה עליה התיישנות. בתקופה זו היה נתניהו שר האוצר.
 
לפי הדיווח, ארנון מילצ'ן ביקש ממנהלת עסקיו בישראל לקנות שרשרת וצמיד בחנות "שטרן" במלון הילטון שבתל אביב ולהעבירם לשרה נתניהו. המנהלת ואשתו של מילצ'ן הגיעו לחנות, וראו שכל אחד מהתכשיטים הנדרשים עולה אלפים רבים של דולרים. השתיים החליטו לקנות רק את השרשרת, בשווי 6,000 דולרים. 
 
למחרת, לפי הדיווח, קיבלה המנהלת טלפון ממילצ'ן שאמר לה: "ביבי התקשר אליי עכשיו, אמר שמאוד לא נעים לשרה אבל שהיא קיבלה רק חצי מהחבילה. שהצמיד חסר". השתיים הלכו וקנו גם את הצמיד – לכדי תכשיטים בשווי 8,000 דולרים.