יו"ר האופוזיציה והמחנה הציוני, חבר הכנסת יצחק הרצוג, התייחס הבוקר (רביעי) לראשונה לאשפוזו בסוף השבוע האחרון לאחר שחווה אירוע מוחי קל וחולף. "היינו בארוחת שישי בבית של אמא שלי והרגשתי לא טוב - ראו שהפנים שלי נראות לא טוב ואמרתי דברים לא ברורים, אז מיכל הכריחה אותי להיכנס לאוטו ולנסוע לבית החולים", שיחזר בראיון בגל"צ. "הרופאים הסבירו שזה נקרא 'אירוע חולף' - מקבלים אספירין ומדללי דם שאני אמשיך לקחת עד שיסיימו את הבדיקות. עדיין - זה לא נעים".





הרצוג סיפר על חוויותיו בלילה המתוח בבית החולים. "ניסיתי לשחזר תפילות ושירים ופואמות כדי לוודא שהכל בסדר, ראיתי במו עיני את המלאכים בלבן", שיתף יו"ר האופוזיציה, "מדובר באירוע שקורה ופשוט מדללים את הדם, זה היה עניין של שניות. זה היה טיפול נכון של אשתי, אלה החיים ומתקדמים הלאה".



יצחק הרצוג ואשתו מיכל בבית החולים. צילום: מתוך טוויטר



יו"ר המחנה הציוני שיתף באיחולי ההחלמה שקיבל במהלך אשפוזו ולאחר מכן. "קיבלתי הודעות מכל מקום אפשרי לי, בני כל הדתות התפללו וזה ריגש אותי מאוד. אנשים כיבדו את השבת ושלחו הודעות גם אחריה", הסביר, "גם ראש הממשלה התקשר לדרוש בשלומי. הוא דיבר עם אשתי כי באותו הזמן הייתי בטיפול".



בסיום השיחה, הוא החליף עקיצות הדדיות עם המגיש רזי ברקאי, כשזה אמר לו "אתה עומד בראש מפלגה שהיא אירוע מוחי לא קטן". הרצוג השיב: "זה נכון".


כזכור, בסוף השבוע האחרון הרצוג אושפז למשך יומיים בבית החולים איכילוב בתל אביב עקב חשש לאירוע מוחי קל. הרצוג מסר בשחרורו כי: "אני שמח שזה מאחורי וששוחררתי כעת לביתי. תודה מקרב לב לבית החולים איכילוב וצוותו המצוין ולכל מי ששאל, דאג, בירך והתפלל. לכולכם, העיקר הבריאות". הוא הגיע למקום עצמאית, ועבר מספר בדיקות, לאחריהן נשאר בביה"ח להמשך טיפול והשגחה במחלקה הנוירולוגית, במטרה לאבחן את האירוע. הרצוג איש בריא בדרך כלל ולא ידוע על רקע רפואי בעייתי כלשהו שעבר.