המשטרה בודקת את קשריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מיליארדר נוסף במסגרת "תיק 1000", החוקר מתן מתנות בהיקפים גדולים מבעלי הון לנתניהו לאורך שנים – כך דווח הערב (חמישי) בחדשות 10. המיליארדר הוא פויו זבלדוביץ', איש עסקים בריטי-ישראלי, שמעביר את רוב זמנו באנגליה. 

לפי דיווח של רביב דרוקר בערוץ 10, זבלדוביץ' ידוע כמי שמימן בעבר טיסות לראש הממשלה נתניהו ולאשתו שרה, אך המשטרה בודקת האם מסר הטבות שונות לרה"מ גם בשנים האחרונות. בדיווח הדגישו כי זבלדוביץ' לא נחקר באזהרה והוא אינו חשוד בתיק, אלא שהוא רק מהווה דמות נוספת שנבדקת כרגע במסגרת העבודה בתיק. 
כזכור, במסגרת תיק 1000 נחקרת קבלת מתנות נרחבת של נתניהו מארנון מילצ'ן – בפרט סיגרים ושמפנייה בשווי מאות אלפי שקלים. השבוע פרסם "הארץ" כי מלבד זאת המשטרה חוקרת כעת חשד לקבלת טובות הנאה נוספות מבעל ההון. עוד פורסם כי על פי אחד מידידיו, בעדותו במשטרה אמר מילצ'ן כי הדרישה לקבלת טובות הנאה מצד בני הזוג נתניהו גרמה לו לפחות בהזדמנות אחת לתחושת "גועל". במסגרת הפרשה גם נחקרים קשריו של נתניהו עם המיליארדר ג'יימס פאקר.  

נתניהו נחקר במקביל גם בתיק "2000", במסגרתו נבדקת עסקה בינו לבין מו"ל ידיעות ארנון (נוני) מוזס, בחשד לכאורה שנתניהו הבטיח למוזס סיוע בפגיעה בחינמון "ישראל היום" ותיווך למשקיעים בתמורה לסיקור אוהד בעיתונו. 

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי: "זה עוד ניסיון נואש של רביב דרוקר להפריח לאוויר בלונים מלאים באוויר חם. השיטה חוזרת על עצמה בכל פעם מחדש: דרוקר מפריח שם חדש, מערבב את המילים "מתנות", "הון ושלטון", "חברים עשירים" וכמובן, "שרה נתניהו", והשם התורן הפעם הוא פויו זבלדוביץ'".