"גרסת רה"מ בנימין נתניהו בפרשת המתנות אינה מתיישבת עם חומרי החקירה והעדויות", כך מסרו הערב (שבת) גורמים המעורים בתיק 1000 לחדשות ערוץ 2, שפרסם את הדברים. על-פי הפרסום, עדותיהם של איש העסקים המיליארדר ארנון מילצ'ן ושל העוזרת האישית שלו סותרים את גרסתו של נתניהו לפיה לא ידע על בקבוקי השמפניה שהועברו לכאורה לרעייתו ושאת רוב הסיגרים רכש במזומן וקיבל מקרוב משפחה.



עוד נמסר כי במסגרת העדויות שנמסרו סופקו למשטרה קבלות והוכחות מוצקות על האופן שבו הועברו באופן מסודר ושיטתי לכאורה בקבוקי האלכוהול, הסיגרים והתכשיטים.



גורם המקורב לרה"מ אמר בתגובה: "גורמים עלומים במשטרה מתדרכים כבר למעלה מחודש על כך שיומלץ להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בעניין המתנות, זה לא חדש. כך קרה גם בעבר בתיק חברון ובתיק עמדי, שהתחילו בכותרות מפוצצות ובהמלצה של המשטרה להעמדה לדין, ונגמרו בלא כלום. כך יהיה גם הפעם". 



אתמול פורסם בערוץ 2 כי מסתמן שהמשטרה תמליץ להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בפרשת המתנות. לפי הדיווח, המשטרה תצטרך עוד כ-4-6 שבועות עד לגיבוש ההמלצה, כאשר בתקופה הזו נתניהו צפוי להיחקר שוב עוד לפחות פעם אחת. במשטרה מתלבטים אם להגיש המלצה לכתב אישום בסעיף מרמה והפרת אמונים בלבד או גם בסעיף שוחד. 

עוד דווח כי ההמלצה תינתן בסיום חקירת התיק, זאת ללא קשר לחקירת הפרשות האחרות שתימשך לאחר מכן. במקביל פורסמה בחדשות 10 גרסתה של שרה נתניהו שמחזקת את קו ההגנה של רה"מ, לפיו הוא לא ידע על המתנות שקיבלה רעייתו ממילצ'ן ופאקר. "יש לי יחסים קרובים עם מילצ'ן, הוא קורא לי אחותי. ביבי באמת לא ידע על כך שהייתי מקבלת ממנו יין, זה בכלל לא היה במודעות שלו", טענה.