שלושה משחקני ליגת הפוטבול האמריקאית ( ה-NFL), שהיו אמורים להגיע לביקור בישראל ביום שני הקרוב כחלק מקמפיין שמטרתו להציג בעולם את "הפנים האמיתיות של ישראל", ביטלו את הביקור, והסבירו כי אינם רוצים להיות "מנוצלים" בידי הממשלה הישראלית. שחקן ההגנה של קבוצת סיאטל סיהוק, הכוכב מייקל בנט היה הראשון להודיע על הביטול. 

הביקור היה אמור לכלול סיור בירושלים, תל אביב, ים המלח והאתרים הקדושים לנצרות. על פי השר לביטחון פנים גלעד ארדן, הביקור היה אמור לתת לשחקנים תמונה מאוזנת יותר של ישראל. 
בנט צייץ בתחילה תמונה של פעיל זכויות האדם מרטין לותר קינג, ולידה כתב: "אני לא מתכוון להגיע לישראל", לפני שהסביר ביום שישי. "התרגשתי לראות את החלק ההיסטורי ויוצא הדופן הזה של העולם במו עיני. לא הייתי מודע עד לקריאת הכתבה המאמר בעיתון THE TIMES OF ISRAEL כי בממשלת ישראל וכן גורמים הרשמיים מתייחסים אליי כאל מי שניתן להשפיע עליו ושאחר כך יהיה שגריר של ישראל ברחבי העולם". 

בנט אף הוסיף כי "לא אתן שישתמשו בי בצורה כזאת. כשאגיע לישראל - ואני מתכוון להגיע - זה יהיה לא רק בשביל לראות את ישראל אלא גם את הגדה המערבית ועזה, כדי לראות איך הפלסטינים שקוראים לאדמה הזו בית חיים לאורך הרבה שנים". 
בנט סיים את מכתבו בציטוט של המתאגרף האגדי מוחמד עלי, אחד מגיבוריו "אשר תמיד עמד לצד העם הפלסטיני" ואמר כי הוא רוצה להיות "קול למי שאין לו קול". לדבריו, "אני אחטא למטרה הזו אם אגיע ישראל בנסיבות הללו".  
לאחר קריאת המכתב צייץ בטוויטר קני סטילס, כוכב קבוצת מיאמי דולפינס אשר הוסיף כי לא יכול היה לכתוב את הדברים טוב יותר.