הקאמבק בדרך? השר לשעבר גדעון סער אמר היום (שלישי) כי הוא מתכוון לשוב לחיים הציבוריים וכי יעשה זאת בתנועת הליכוד. "20 שנה הייתי בשירות הציבורי. זאת דרך משמעותית וכל מי שמכיר את השירות הציבורי יודע שקשה מאוד לשלב בין חיים פוליטיים למשפחה", אמר סער לעיתונאית סיוון רהב מאיר, שראיינה אותו ביומו שני של כנס ירושלים ה-14 של קבוצת התקשורת 'בשבע'. 



סער התייחס לעתידו הפוליטי ואמר כי יחזור למפלגה בה הוא חבר: "אמרתי שאני לוקח פסק זמן והמשמעות היא שאני אחזור לאחר מכן, לא יודע מתי זה יקרה עדיין, בואי נחכה בסבלנות, אני אעשה את זה בזמן המתאים. אני מתכוון לחזור לחיים הציבוריים בתנועתי תנועת הליכוד ואודיע על כך בזמן המתאים". 



"עשיתי דרך חשובה והגעתי להכרה שעכשיו זה הזמן שצריך לתת למען המשפחה, הייתי ממליץ לחברי לא להיות בחרדה מלקום מהכיסא", אמר סער. "יש דבר פשוט מאוד, אם הציבור רוצה שתחזור לעמדות ברמה הלאומית הוא יבחר בך גם אחר כך. גיליתי שהחיים מחוץ לפוליטיקה הם הרבה יותר טובים ורגועים ואני מאוד נהנה וגם משתדל בנקודות שאני חושב שחשוב להשמיע את הקול שלי ולדבר על נושאים לאומיים".



סער אף התייחס לפגישת נתניהו עם טראמפ הצפויה מחר ואמר: "אני חושב שהנשיא טראמפ עד לרגע זה הוציא את רעיון המדינה הפלסטינית, גם מאז שנבחר לא שמעתי אותו מדבר על כך. אני מאוד מקווה שרה"מ עם היכולות שלו יבוא לוושינגטון ויצליח". סער הוסיף :" כל ביקור בוושינגטון הוא ביקור חשוב אבל הביקור הזה חשוב במיוחד, אחרי שמונה שנים של כהונת אובמה שהיו לה השפעות על הסכסוך שלנו ועל אזורים יותר רחבים. אני חושב שראש הממשלה צריך להגיע עם עמדות המקסימום או עם עמדות האמת של ישראל.. אנחנו נמצאים בנקודת זמן מעצבת, שנשיא אמריקאי מגיע עם כיוון ברור ואני חושב שלנשיא הזה יש פוטנציאל לעשות דברים פחות מקובלים, הוא אוהב את ישראל". 



לגבי החקירות של רה"מ אמר סער: "שיהיה לכל מי שמחכה לתום עידן נתניהו הצלחה. אני חושב שכל אזרח ישראלי כואב לו שרה"מ נחקר ולי כמי שעבד עם נתניהו כואב קצת יותר".