"לבני אמרה שביצעתי מחטף? זה לא נכון, היא צריכה להתבייש, היא ניסתה לרמות את רות גביזון", כך תקפה היום (שני) שרת המשפטים איילת שקד את ח"כ ציפי לבני, לאחר שזו תקפה אותה אותה על המינויים החדשים של שופטי העליון. "זה לא מחטף. אני נבחרתי לייצג אג'נדה מסוימת. היא לא מינתה אף שופט, היא מינתה בהסכמה את מני מזוז, ואף אחד לא אמר שהיא רוצה להפוך ולשנות", הוסיפה שקד.



שקד ממשיכה לחגוג את ניצחונה האדיר במינוי השופטים לבית המשפט העליון, כשלא פחות מארבעה שופטים אותם היא רצתה, מונו ויחלו בתפקידם בשנה הקרובה. השרה התראיינה הבוקר לאראל סג"ל בגלי צה"ל והתייחסה גם לתושבי עמונה המפונים. 



שקד הגנה על המינויים החדשים אליהם דחפה ובהם היא רואה הישג ענק: "מי שנבחרו הם מוערכים מאוד, תמכו במועמדים האלה, אני חושבת שאני והנשיאה מאוד מרוצות. לא גררנו את המערכת למאבקים. נבחרתי לייצג אג'נדה מסוימת, לא נבחרתי כדי לחמם את הכיסא. אני חושבת שניכרת ההשפעה שלנו, וזאת הייתה המטרה. אני מייצגת ציבור מסוים, וזו האג'נדה שלשמה נבחרתי". 


.


השרה התייחסה גם לעמונה: "ראש הממשלה והמטה שלו חוזרים היום לארץ ואנחנו נדאג לזה שהיישוב החדש שראש הממשלה הבטיח להם יוקם. בהסכם בין התושבים לבין ראש הממשלה דובר על כך שהוא יהיה מוכן בסוף מרץ. אנחנו נעשה כל מאמץ שזה יקרה. כמובן שזה לא אומר שהיישוב יקום עד סוף מרץ, אבל ננסה לקבל החלטה עד אז". 



שקד הדגישה כי אינה רואה מצב בו לו לא יוקם יישוב חלופי למפונים: "צריך קודם לדעת שלתושבי עמונה יש פתרונות בתוך עפרה. אני לא רואה מצב שלא יוקם היישוב הזה הממשלה התחייבה לו, והממשלה תקיים. עם כל הכבוד לאילוצים אחרים. לוקח זמן להקים תשתיות ואני מקווה שזה יקרה מהר".