ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיב היום (שישי) בחשבון הטוויטר על אמירתו אתמול כי דרש לסגור את תאגיד השידור בשל "הגן המזרחי": "מתנצל על אמירתי אתמול. לא הייתה לי כוונה לפגוע באיש. אני מחובר בנימי נפשי לכל עדות ישראל ומוקיר את תרומתן הכבירה למורשת עמנו ולבניין ארצנו".



ההתנצלות של נתניהו מתרחשת לאחר שאתמול בתום ישיבת ראשי הקואליציה שאל שר האוצר משה כחלון את ראש הממשלה מדוע ביקש שלשום לדחות את הקמת תאגיד השידור אחרי שהשניים סיכמו על עלייתו לאוויר. נתניהו השיב לכחלון: "קפץ לי הגן המזרחי". 



לאחר הישיבה בה הוחלט שהתאגיד יקום ב-30 לאפריל, עלתה ביקורת על דבריו של רה"מ. חבר הכנסת יואל חסון (המחנה הציוני) אמר כי "נתניהו משתמש בתורת הגזע כדי לתרץ את הטירוף, אלף ועדות ביטון לא יתקנו את העוול שהוא עושה למזרחים"



חסון תקף את נתניהו והוסיף: "שנתיים עברו מאז שהליכוד ניצח בבחירות, שנתיים מאז שנתניהו, רגב, חזן ומי לא אכלו לנו את הראש על הדברים של גרבוז ופתאום נתניהו מספר שיש גן מזרחי שגורם להפכפכות. האם עברנו מתורת השבטים לתורת הגנים? מתבייש בראש הממשלה שלי שזה מה שהוא חושב עלינו, זה מה שהוא חושב על חלק גדול מאזרחי ישראל ומתבייש עוד יותר בחבורת האפסים שמקיפה את נתניהו ושותקת על התבטאות מפלגת כזו".



ח"כ אורן חזן גם הגיב גם הוא בטוויטר אתמול וכתב: "אדוני רה"מ, קפץ לך "הגן המזרחי"?! אם באמת היה לך אחד כזה - לא היית פוגע בו... אני מבקש ממך להתנצל!". לאחר ההתנצלות צייץ חזן: "יש הרבה מה ללמוד מראש הממשלה נתניהו - טעה ותיקן, כל הכבוד". 



אורן חזן משבח את נתניהו. צילום: יונתן דרור
אורן חזן משבח את נתניהו. צילום: יונתן דרור