גורמים בקואליציה מנסים להרגיע הערב (ראשון) את המתיחות סביב המשבר בקואליציה – וטוענים כי ניתן יהיה להגיע לפשרה בין ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר משה כחלון. שר הפנים אריה דרעי אמר הערב כי "זה לא ייסלח ללכת לבחירות בגלל התאגיד. נתניהו יינחת ביום חמישי מסין, נכנס ישיבה – ולא נצא עד שנמצא פיתרון. נגיד להם שאנחנו לא יוצאים עד שאין תוצאה". דרעי, שהתראיין לחדשות 2, הדגיש כי "נתניהו לא יילך נגד הרצון של ראשי המפלגות, ומול המצב הביטחוני וההישגים של הממשלה". הדברים שלו מצטרפים להתבטאויות של השרים אביגדור ליברמן ונפתלי בנט שכבר הביעו התנגדות לפירוק הממשלה. השר יריב לוין מקיים מצידו של ראש הממשלה מגעים בעודו נמצא בסין.

כחלק מאותה פשרה אפשרית, דיווחו הערב בחדשות 2 על מתווה חדש שמסתמן בליכוד לפתיחת התאגיד – תוך "חניקה" שלו. לפי הדיווח, התאגיד ייפתח תחילה תחת חוק התקשורת החדש, שיצמצם משמעותית את האפקטיביות שלו, כפי שסוכם בהבנות הראשונות בין כחלון לנתניהו מהן ראש הממשלה חזר בו. לאחר מכן יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן יגיש שתי הצעות חוק. הראשונה תדרוש לחתוך במחצית את תקציב התאגיד. לפי ביטן, לכחלון לא אמורה להיות התנגדות לעניין – שמסתכל לכאורה על הסוגיה מנקודת מבט כלכלית. השנייה תהיה הצעה שמטרתה סגירה מוחלטת של התאגיד, בהמשך.
מנגד, לפי דיווח בערוץ 2, נתניהו אמר היום כי "לא הבנתם אותי ב-2014, וגם עכשיו אתם לא מבינים אותי", כשהוא מתייחס לפירוק הממשלה הקודמת שהוביל. "במבחן התוצאה הייתי מוכן לוותר אז, כשראיתי שאני לא מצליח להשיג כלום, וגם עכשיו – כי הנושא היקר ללבי זה נושא התקשורת". 
 

בתוך כך, בחדשות 10 דיווחו הערב כי לפי הנחיית היועץ המשפטי לממשלה, החקירות שמתנהלות כרגע סביב עניינו של ראש הממשלה – תיקים 1000 ו-2000, יימשכו כרגיל במידה ונתניהו יתמודד בבחירות. לפי הדיווח, מדובר בהוראה מוגדרת במשרד היועמ"ש שמנדלבליט לא מתכנן לחרוג ממנה. לעת עתה, החקירה מתקיים כהרגלה.