משבר התאגיד ורשות השידור ממשיך להעסיק את המערכת הפוליטית. לאחר שגורמים בסביבת ראש הממשלה הבהירו כי הוא לא מוכן לקבל את הצעות הפשרה האחרונות, התייחס שר האוצר, משה כחלון, למשבר במהלך ועידת "דה מרקר" וסיפר על השתלשלות האירועים, כשהוא גם מכוון לאנשי הליכוד ואומר: "אם הם רוצים בחירות, יהיו בחירות. אני מוכן".



כחלון גם עקץ את אנשי התאגיד, והתייחס לעתיד עובדי רשות השידור: "דיברתי עם אנשי התאגיד על קליטה נוספת, אך לא דיברתי עם אלדד קובלנץ יותר מפעם אחת בחיי. אנחנו נעשה סידור כדי לתת מענה לאנשים שנקלעו לבעיה. הייתי עושה את זה גם בלי כל המשבר הזה. תפקידו של שר האוצר, לטוב ולרע, הוא תפקיד מרתק ומהנה. משרד האוצר הוא משרד חזק. אני לא חושש ללכת לבחירות. מה שיבוא - יבוא. אני באתי לפוליטיקה בשביל מה? בשביל לשנות. הרי הייתי בחוץ כבר". 


"התאגיד יקום ויינתן פתרון לעובדי רשות השידור, להם נגרם עוול". בעניינה של גאולה אבן, עקץ את ראשי התאגיד: "היא בת זוג של חבר שלי, גדעון. אין לי ספק שראשי התאגיד ישבו כמה חודשים, ישבו, שקלו - והגיעו למסקנה שאתמול צריך למנות אותה. אני לא ממנה ולא מפטר את ראשי התאגיד. לא מכיר דרישה לפטר אותם. לא דיברתי עם ראשי התאגיד, פעם אחת ישבתי עם אלדד קובלנץ וזהו. הקווים האדומים שלי זה הכסף הציבורי. אני לא מתכוון לחרוג באגורה. אם נחרוג, אנחנו לא שם".

כשנשאל על מחויבותו לתמוך בחוק התקשורת אמר: "מה שהתחייבנו, אנחנו עומדים בו, ומה שמעבר לזה, אנחנו נראה. יש הסכם. אני עומד בהסכמים. לא יודע מה הם יביאו, קשה לי עם שאלות תיאורטיות. לא ניתן לפגוע בדמוקרטיה ולא בחופש הביטוי והעיתונות". לאחר מכן נשאל על עלות הבחירות, שצפויה להגיע ל-2.5 מיליארד ש"ח: "תשאל אותי אם זה נכון, התשובה היא לא. אבל אם יחליטו על בחירות, יהיו בחירות. אני ערוך לכל דבר, ואם יפטרו אותי, אני פשוט אהיה מפוטר". 
 
על חוק דירה שלישית אמר: "זה כרגע נמצא בבג"ץ. יש תפיסת עולם, ואני הולך איתה. כל הפעולות שעשיתי בדיון, לא עשו אותם לפניי. קשה מאוד לעשות צעדים נגד אנשים בעלי נכסים. עשיתי את הצעדים האלה, אני עשיתי את זה, מי שלא הצביע לי פעם קודמת".