אלן דרשוביץ התראיין הבוקר (חמישי) לגלי צה"ל ואמר כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ "נחוש להגיע להסכם בין ישראל לפלסטינים". "הוא באמת מעוניין להגיע להסכם שלום", אמר. במהלך הראיון התייחס עורך הדין המקורב לטראמפ על פגישתם של טראמפ ונתניהו והמסר שעבר בישראל לפיו כאילו טראמפ מוכן לפתרונות שונים ולא מקובע בהכרח על פתרון שתי המדינות. "הוא לא הציע בשום אופן, לפחות בשיחתו איתי, פתרון של מדינה אחת", אמר.



בראיון אמר דרשוביץ כי יש לו מידע משיחה שקיים עם טראמפ באתר הנופש של הנשיא בפלורידה ב-18 במרץ. הוא הוסיף כי טראמפ "סבור כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מעוניין לעשות עסקה".



"לחצתי על כך מול הנשיא", הדגיש דרשוביץ. "אבו מאזן ניסה לשכנע ראשי ממשלות ישראלים רבים שהוא רוצה לעשות עסקה, הגיע הזמן שיישב לשולחן המשא ומתן ויציע כמה פשרות שיביאו להסכם".



כשנשאל בראיון אם הוא חושב שטראמפ עומד על פתרון של שתי מדינות, דרשוביץ אמר כי "זה מאוד חשוב שישראל תסמוך על כך שממשל טראמפ יעמוד מאחוריה". "ברור שהוא דיבר על פתרון של שתי מדינות", ציין, "הוא לא הציע בשום אופן, לפחות בשיחתו איתי, פתרון של מדינה אחת".



ב -15 בפברואר, בפגישה בין נתניהו לטראמפ, אמר נשיא ארצות הברית בהקשר לסכסוך הישראלי-פלסטיני: "אני מסתכל על פתרונות של שתי מדינות ועל מדינה אחת ואני אוהב את מה ששני הצדדים יחליטו. אני יכול לחיות עם כל אחד מהם".