יועז הנדל, שחתם רק לפני מספר ימים בתאגיד השידור הציבורי וכרגע ייתכן ויישאר ללא עבודה בשל סגירתו, התראיין היום (ראשון) לקרן מרציאנו בתוכניתה בערוץ 2 והביע ביקורת חריפה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ותהליך קבלת ההחלטות שהוביל לביטול התאגיד. "זה סיפור של עסקנות סוג ז', זה לא נראה טוב" אמר  הנדל והסביר, "אלו כספי ציבור, זה תאגיד שהושקעו מעל למיליארד שקל. זה אפילו לא ויכוח על שידור ציבורי, אלא על האם מקבלים החלטה בממשלת ישראל וחודש לפני מבטלים. אפילו בקיוסק לא מתנהלים ככה".



בנוסף לכך, דחה הנדל את הביקורת על משפחתו של נתניהו, בעיקר על אישתו שרה ובנו יאיר, כאילו הם מעורבים יתר על המידה בתהליך קבלת ההחלטות ואמר כי האחריות כולה מוטלת בחיקו של ראש הממשלה. "אני לא מתייחס לדיווחים כאילו אשתו ולבנו מעורבים בהחלטה הזו, היחיד שאחראי הוא נתניהו, לא שרה, לא יאיר ולא קאיה".



הנדל גם העריך כי נתניהו יצר את המשבר באופן מלאכותי כדי לכפות בחירות מוקדמות, אך כשהוא הבין שאין למהלך תמיכה, פעל להחליש ביקורת אפשרית נגדו בתקשורת. "האובססיה של נתניהו לתקשורת התחילה עוד בקדנציה הראשונה, חלק ממה בצדק, אבל בשנתיים האחרונות היא הגיעה למקום לא ברור. אני עדיין חושב שזה היה ניסיון ללכת לבחירות, אבל כשנתניהו גילה שאף אחד בבממשלתו ובקואליציה לא הולך אחריו, הוא ירד מהעץ אבל בדרך קטף איזה פרס קטן שיימנע תחקירים נגדו".