חברת הכנסת חנין זועבי הצליחה שוב לעורר פרובוקציה בשידור, לאחר שהשוותה בין חיילי צה"ל לבין צבא סוריה, שביצע את התקיפה הכימית על אזרחיו, וגרם לעולם להזדעזע נוכח התמונות הקשות. זועבי עלתה היום (חמישי) לשידור בתוכנית "המזנון" ברשת ב', בהנחייתו של יואב קרקובסקי. זועבי עלתה לשידור והגיבה על הטבח בסוריה, אך גרמה לסערה גדולה, עם התבטאויות קשות מאוד, שבוודאי יגרמו לתגובות קשות מהמערכת הפוליטית. בעקבות הדברים הקשים וקריאות שלה לעבר המראיין כי הוא צריך לשתוק, הורדה הח"כית מהשידור.



זועבי נשאלה על ידי קרקובסקי על המצב בסוריה ואמרה: "תגיד לי, המצפון שלך והיושר המקצועי שלך חי רק במקרה שמדברים על ילדים שישראל לא הרגה? תגיד לי, המצפון של הישראלים בועט רק כאשר הצבא הישראלי אינו הפושע במקרה הזה? ותגיד לי, למה לא ראיינת אותי כאשר טבחתם בילדים ב הבית תינוקות בעזה. תגיד לי, אם היה הצבא הסורי נכנס לשחרר את הגולן הייתם גם מזדעזעים? המצפון שלך היה חי ובועט. הייתם נכנסים בילדים של סוריה ומפציצים אותם? זו חוצפה, וזו צביעות".

.


"הפושע בשאר אל אסד עכשיו אני אגיד מקומו בהאג. הוא פושע, וזה לא התחיל מאתמול. השימוש בנשק הכימי נמשך כבר חמש שנים. מאז תחילת המהפכה בסוריה. אבל יש עוד פושע - הצבא הישראלי. המקום של שניהם הוא בבית הדין הבינלאומי בהאג. גם בשאר אסד אומר 'אני צריך לעשות את הכל בשביל לנצח'. גם ממשלות ישראל



בשלב זה החלה מהומה בשידור, כאשר המראיינים בתוכנית המזנון, זעמו על ההשוואה, והחלו להטיח האשמות בזועבי, שמצידה ענתה: "התקשורת הישראלית, בשיא הצביעות והחוצפה, באה לראיין אותנו על הטבח, הטבח. אתה שומע אותי? הטבח בסוריה הוא של פושע המלחמה אסד. אבל כשאתם באים לראיין אותנו אתם לא מדברים על הילדים בעזה. אתה יודע שאתם כל שלושה ימים הורגים? אתה הורג ילד פלסטיני. אתה יודע שהצבא שלך הורג ילדים פלסטינים גם בעזה?



"אל תעז להטיף מוסר - אתה שם שני מיליון בני אדם במצור בעזה ואתה מטיף מוסר על הסוריה ועל פושע המולחמה בסוריה. אני לא רוצה לשמוע אתכם, זה שיא החוצפה, אתם מדברים על סוריה? תדברו על עזה. אתה אומר על נתניהו שהוא פושע מלחמה, כן או לא? אתה אומר על הצבא הישראלי? אתם בתקשורת הישראלית קודם כל תגידו למדינה שלכם לסיים את המצור על עזה. בשלב זה צעקה זועבי על המראיין, יואב קרקובסקי, לשתוק, והורדה מהשידור.