ח"כ יעל כהן פארן מהמחנה הציוני מתחה היום (שלישי) ביקורת יוצאת דופן בחריפותה על ראש הממשלה בנימין נתניהו והחלטתו לפעול לארכה של שנתיים לריקון מיכל האמוניה בחיפה. 



על פי הדיווח אתמול, יום השואה, נתניהו סבור כי יש לתת את הארכה של שנתיים לריקון מכל האמוניה במפרץ חיפה בניגוד להחלטת בית המשפט שקבע כי בסוף מאי המכל צריך להיות ריק לגמרי. לפי ההערכות פעילי ארגוני הסביבה, שאינם מרפים מהנושא, מבינים את יחסי הכוחות וחוששים שלבסוף חוק חדש או החלטת ממשלה יטרפדו את מהלך הריקון. 

בציוץ שהעלתה ח"כ פארן היא התייחסה להחלטתו של נתניהו עליה דווח כאמור ביום השואה וכתבה: "דווקא ביום בו אנו זוכרים את המיליונים שנחנקו בתאי הגזים, מחליט רה"מ להתערב לטובת מיכל האמוניה המסכן את חיי מיליון איש ואשה, במוות מגז". 



הציוץ הוסר במהרה אבל הספיק לעורר תגובות קשות בקרב גולשים שזעמו על ההשואה מעוררת המחלוקת שערכה ח"כ פארן. לאחר מכן העלתה פארן ציוץ נוסף בו הסבירה את דבריה וטענה: "רק מול ציוץ פרובוקטיבי אתם מתעוררים? סיפור האמוניה והתערבות של נתניהו לטובת המיליארדר שמסכנת את תושבי חיפה היא לא סיפור גדול מספיק עבורכם?". 


 רק מול ציוץ פרובוקטיבי אתם מתעוררים? סיפור האמוניה והתערבות של נתניהו לטובת המיליארדר שמסכנת את תושבי חיפה היא לא סיפור גדול מספיק עבורכם?