האולטימטום שהציב נתניהו לשר החוץ הגרמני, זיגמר גבריאל מומש, לאחר שהאחרון סירב לבטל את פגישותיו עם ארגוני שמאל קיצוניים, כשהסערה הגיעה לכותרות הראשיות בגרמניה ואף הובלטה במקומות רבים ברחבי אירופה. גם תוכנית האקטואליה של 103FM, בהנחייתם של בן כספית ואריה אלדד, עסקה בנושא, כשהשניים הציגו דעות מנוגדות לעניין במסגרת השוטר הטוב והשוטר הרע. את דעתכם תוכלו להביע בסקר שהועלה וצבר תאוצה בשעות האחרונות.



השוטר הטוב


"שלום, אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב. כל הכבוד לבנימין נתניהו, שמציל את קומתנו, לימדנו את העם הגרמני לקח שלא יישכח עוד הרבה זמן. לך תדע מה אווה או סבא שלו עשה בשואה. עכשיו שוברים שתיקה יקבלו יותר תרומות, ויעשו הון פוליטי בעולם, סביב העובדה שממשלתם נלחמת בהם. גם התדמית הדמוקרטית שלנו תינזק ובצדק, ושום רווח ממשי לא ייזקף לזכותנו, בזכות המהלך הזה, אבל היי, בואו לא נתעלם משניים שלושה מנדטים זקופי קומה וגאים, שנוספו היום לראש הממשלה, שהגרמנים יחזרו למאורות שלהם, ואם הם נשקול להקפיא את אספקת הצוללות או לפחות לבטל את ההנחה".






השוטר הרע


לעומתו טען אריה אלדד: "שלום, אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע. שר החוץ הגיע לארץ להיפגש עם ראש הממשלה, כי התעקש להיפגש עם ארגונים שהוא מממן כאן. זאת סוג של חוצפה אדירה. לא תום לב, וכשהוא יודע על האולטימטום של ראש הממשלה, ומתעקש עדיין להיפגש איתם, זאת כבר יריקה בפרצוף. אנחנו באמת כבר לא צריכים להיות מוכנים לקבל יריקות כאלה, גם אם יש כאלה גלותיים שאומרים זה לא נורא, גם את אלה שמתנגדים לשוברים שתיקה היא האם היהודי מרוויח או מפסיד מזה שהוא לא מוכר את כבודו. זאת הנקודה החשובה באמת. אנחנו יודעים שהכבוד חשוב מאוד לערבים, לטורקים, ואפילו לאמריקאים, רק אצלנו זה לא חשוב, תיכף מחשבים אם אנחנו מרוויחים מזה או מפסידים מזה. מה אני אגיד לכם, לפעמים אני מבין את האנטישמים".