בתום קמפיין מנומנם שעורר עניין רק בקרב המגזר הדתי לאומי הולכת היום (חמישי) מפלגת הבית היהודי לפריימריז. 30,734 מתפקדי המפלגה יצטרכו לבחור לתפקיד יושב ראש את אחד מבין שלושת המועמדים: היו"ר הנוכחי שר החינוך נפתלי בנט, הרב הרב יצחק חי זאגא ואל"מ מיל יונתן ברנסקי. ההצבעה תתקיים ב-68 קלפיות שיהיו פרוסות ברחבי הארץ, בין השעות 14:00- 22:00. 

בחירות ממוחשבות (לחיצה על מסך מגע), ועל כן התוצאות יפורסמו מייד עם סגירת הקלפיות. כל תוצאה מלבד ניצחון סוחף לנפתלי בנט תחשב להפתעה מרעישה. אתמול שיגר בנט הודעה למתפקדי המפלגה בה אמר: "אני מבקש שתצאו להצביע ותביעו בי את האמון שלכם כדי לתת לי את הכח להמשיך לעבוד למענכם ולמען כל עם ישראל".
 
"הבית היהודי נמצא היום בעמדת ההשפעה הבכירה ביותר בהיסטוריה של המפלגה ואנחנו צריכים את התמיכה שלכם כדי להמשיך בעשיה. אסור להיות שאננים. כדי שנוכל להמשיך לפעול למענכם בחינוך, בביטחון, בהתיישבות, במשפט ובכל התחומים שהבית היהודי פועל בהם – צאו להצביע", הוסיף בנט. 
 
הרב יצחק זאגא הפנה אף הוא קריאה למתפקדי הבית היהודי בה אמר: "מטרת התמודדותי על ראשות הבית היהודי היא כדי להביא את מדינת ישראל לעלות קומה. כרב, משפטן וכלכלן אני בא עם תפיסה אידיאולוגית עמוקה ונאמנה בשילוב עם תפיסה כלכלית שתביא גם להורדת יוקר המחיה ורווחת הפרט והתחברות אמיתית ואכפתית לכל העם כולו".
 

ואילו יונתן ברנסקי אמר: "לפני כחמש שנים אמרו לנו שהגיע הזמן שנפסיק להיות גלגל חמישי ושנפסיק להתנצל. אמרו לנו שהגיע הזמן שהבית היהודי יהיה עם יד על ההגה של מדינת ישראל. אז זה נשמע טוב. האמנו. היום כולנו מבינים את התרמית של בנט". 
 
"בנט מנצל הפלטפורמה הפוליטית שאנחנו, הציבור הדתי-לאומי הענקנו לו, כדי לצבור כוח, תוך שהוא מתנער באלגנטיות מהדרך האמיתית של הציונות הדתית. הוא מתנער מהDNA של המפלגה למטרות פופוליסטיות שיהפכו את המפלגה למפלגת אוירה", הוסיף.