יושב ראש הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) התייחס הערב (שבת) לדבריו של חבר הכנסת מיקי רוזנטל (המחנה הציוני), שתקף הבוקר את העשירייה השלישית ברשימת הליכוד כשדיבר באירוע שבתרבות במודיעין. "גרבוז ורוזנטל מאותו הכפר. בדבריו יש ריח של התנשאות, גזענות ואנטי מזרחיות", אמר, "מעניין כמה גרבוזים מתחבאים בשמאל הישראלי, וצצים מדי פעם".



כזכור, רוזנטל אמר הבוקר לעמליה דואק כי "לאנשים בעשירייה האחרונות של הליכוד יש איי קיו משותף כשאתה מחבר את כולו... אני סיימתי. הם הבינו". הוא הוסיף לקול צחוק הקהל: "אלה אנשים שלא ראוי שהם בכנסת".



עוד טען חבר הכנסת במהלך האירוע כי "המשטרה החליטה בוודאות כי נמצאה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו פרשת 1000, לפחות בשני סעיפים". הוא הוסיף: "מי שמעכב את הגשת כתב האישום הוא היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט".



רוזנטל היה נחרץ בדבריו וציין: "במשטרה כבר הוחלט בוודאות על הגשת כתב אישום נגד נתניהו בסעיף הפרת אמונים וקבלת מתנה אסורה". הוא הוסיף כי "הפרשנות שנתניהו מנסה לתת למתנות שקיבל במאות אלפים היא אינה פרשנות המשטרה. בין המלצת המשטרה לכתב אישום עומד היועמ"ש לממשלה". לדבריו, כבר היו מספר המלצות משטרה להעמיד את נתניהו ורעייתו לדין שהסתיימו במריחה ולא כלום.



ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדברים ואמר: "אפשר לחשוב איזו הפתעה. אחרי שמדליפים מהמשטרה במשך חודשים שימליצו להעמידו לדין - האם מישהו מעלה בדעתו שיהיה להם האומץ לרדת מהעץ ולהודות שאין כלום? ובאשר לדובר החדש של המשטרה מטעם עצמו, מיקי רוזנטל, וחבריו מהשמאל אנו אומרים: חפשו לכם את הישועה במקום אחר".


חבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד) כתב בחשבון הפייסבוק שלו: תודה לך מר רוזנטל, תודה שדאגת שוב לחשוף את פרצופכם האמיתי. זו בדיוק הסיבה שתשארו אופוזיציה עוד שנים רבות. השמאל מוכיח שוב ושוב למה העם מאס בו, מזה עשרות שנים שהם לא מפסיקים להשמיץ את כל מי שאינו חושב כמותם. ההתנשאות, הזלזול באחר, ביטול כל דעה ועמדה אחרת שאינה תואמת את השקפותיהם המקדשות נסיגות וויתורים. אנשי הליכוד והימין כבר היו צ'חצ'חים, אספסוף, מנשקי קמעות ועכשיו לפי מר רוזנטל חסרי איי קיו.