מלון "המלך דוד" בירושלים יארח את נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ ואת רעייתו מלניה במהלך ביקורם הרשמי הראשון בישראל. המלון, על כל 233 הסוויטות והחדרים שלו, ייסגר לטובת הביקור של הזוג הנשיאותי של ארה"ב החל מ-21 במאי בערב ויהפוך ליעד מבוצר עד לסיום ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל. 

המלון יארח את הפמליה הקרובה של הנשיא, ביניהם: איוונקה טראמפ בתו של הנשיא ובעלה היהודי ג'ארד קושנר, מזכיר ההגנה של ארה"ב ג'יימס מאטיס ומזכיר המדינה של ארה"ב רקס טילרסון. 
בנוסף, רשת מלונות דן תציב לרשות הפמלייה האמריקאית שתלווה את נשיא ארה"ב את כל חדרי מלון דן פנורמה ירושלים ודן בוטיק הסמוכים למלון "המלך דוד".

הסוויטה הנשיאותית במלון המלך דויד. צילום: ליאור אקרמן
הסוויטה הנשיאותית במלון המלך דויד. צילום: ליאור אקרמן

 בין האורחים רמי הדרג שביקרו בעבר במלון: נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה (בביקורו כנשיא וכסנטור), הנשיאים לשעבר גורג' וו.בוש, ג'ורג' בוש האב, ביל קלינטון, רעייתו מזכירת המדינה הילארי קלינטון, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, חוסיין מלך ירדן לשעבר, הנסיך צ'ארלס יורש העצר הבריטי, נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, יורש העצר הספרי הנסיך פליפה, הזמרת ברברה סטרייסנד, הזמר בונו מ-U2, מרתה סטיוארט, שחקן הקולנוע הבריטי רוג'ר מור ועוד רבים.

יבוא לירושלים. טראמפ. צילום: רויטרס
יבוא לירושלים. טראמפ. צילום: רויטרס


גולת הכותרת במלון המלך דוד היא ללא ספק הסוויטה היוקרתית בקומה השישית - ׳סוויטת ירושלים׳ בה יתארח טראמפ. הסוויטה, המקבילה ברמתה לסוויטה המלכותית המארחת שועי עולם כבר שנים רבות, נועדה להקל במעט על ׳התחרות׳ בדרג הבכיר ביותר של אורחי המלון. היא משתרעת על פני כ-160 מ״ר, ומיקומה המיוחד מעניק לאורחיה נוף קסום ונדיר של 180 מעלות - של העיר העתיקה של ירושלים, על כל אתריה הייחודיים. אורחי סוויטת ירושלים נהנים מכל האבזור המודרני, לצד חדר אוכל פרטי, חדר ישיבות ופינת כושר. את הסוויטה עיצב האדריכל אלכסנדר רדושקה. 

בריכת המלון  הינה הבריכה היוקרתית ביותר בארץ הצופה לנוף ירושלמי עוצר נשימה , מטופחת , מוקפת גנים מרהיבים , כוללת בריכה מיוחדת לילדים ומתקני שעשועים. מלתחות ושירותים חדישים ומטופחים, מסעדה בשרית כשרה בשטח הבריכה  ושירות מלצרים לנופשים בבריכה.
 
במלון שפע של אטרקציות לנופשים ולאנשי עסקים, המתחילים בהיצע הקולינרי המשובח שיצא שמו למרחקים , החל  מארוחה גורמה בשרית הנשענת  על מגוון וטעמי המזרח התיכון   במסעדת לה רג'נס  הידועה,  או חוויה  חלבית  וצמחונית  במסעדת גן המלך הצופה אל  הגנים הייחודים  ובריכות המלון, או  הנאה בבר  הסולידי  באווירה אינטימית ויוקרתית.