איום סרק? יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור מאיים כי ש"ס תצביע מחר נגד חוק התאגיד החדש, שיובא למליאה בקריאה שנייה ושלישית,  אם לא יוכנס לחוק סעיף שיקצה תדר ויקבע מועד עלייה לאוויר לרדיו חרדי חדש במסגרת התאגיד. "אנחנו נצביע נגד החוק גם בוועדה וגם במליאה" אמר בן צור ועזב את אולם הדיונים.

דרישתו של ח"כ בן צור הושמעה בוועדה המיוחדת בראשות ח"כ דוד ביטן, המכינה את חוק התאגיד לקריאה שנייה ושלישית. חברי הכנסת גואטה ומלכיאל מש"ס טוענים כי הגיעו להבנות בדבר הקמת רדיו חרדי במסגרת התאגיד אלא שלדברי ח"כ בן צור משרד התקשורת הודיע להם כי לא ניתן לעמוד בדרישה להפעיל את הרדיו החרדי בתוך שלושה חודשים כדרישתם ולהקצות לו תדר בפרק זמן כה קצר.

בעקבות הדברים מאיים ח"כ בן צור כי ש"ס וגם יהדות התורה לא יתמכו מחר בהצעת חוק התאגיד שיובא מחר לאישור סופי של מליאת הכנסת. בקואליציה לחוצים לאשר את החוק כבר מחר משום שהתאגיד אמור לעלות לשידור ב-15 במאי.

בסביבתו של ביטן דוחים את האולטימטום של  ח"כ בן צור ואומרים כי ניתן לאשר מחר את החוק גם ללא תמיכת ש"ס. המגעים בעניין זה ימשכו היום וגם הלילה ובליכוד מאמינים כי ימצא פתרון לנושא.