"אני לא חושב שזאת ההתנגשות האחרונה בין מערכת אכיפת החוק לבין הממשל של טראמפ"', כך אמר הבוקר (רביעי) ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שהתייחס בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM  לפיטורים המפתיעים של ראש ה-FBI ג'יימס קומי בידי נשיא ארה"ב הלילה. "אני לא רוצה לחלק ציונים לנשיא ארצות הברית. יצא לי לשוחח עם הילרי קלינטון אחרי הבחירות, והייתה הרגשה שדווקא ראש ה-FBI הוא הסיבה להפסדים. אבל עכשיו הטענות של הקלינטונים הן פחות חשובות", הוסיף ברק. 





ברק, שנחשב אולי לאופוזיציונר הכי תקיף נגד ממשל נתניהו, למרות שהוא בכלל לא נושא שום תפקיד פוליטי, המשיך להצליף בראש הממשלה. "נתניהו מזה כמה שנים שהוא לא מוביל את הממשלה, הוא נגרר. הימין הקיצוני מוביל אותה, אנשי הליכוד ביהודה ושומרון הם אלה שמובילים וקובעים מי יהיו הח"כים הבאים". לדברי ברק, "ראש הממשלה מוביל אג'נדה ימנית קיצונית, שצפה על פני השטח, ובסוף נהפוך למדינה אחת עם משטר אפרטהייד, או מדינה אחת שתהיה בה מלחמת אזרחים. האג'נדה הזאת של ממשלת נתניהו מסוכנת לעתיד החזון הציוני. צריך לשים טריז לקראת ההתדרדרות שאנחנו נמצאים בה". 

ברק אף התייחס לרשות השידור, שאתמול למעשה הסתיימו שידוריה במהדורה מרגשת ואחרונה של "מבט", ואמר: "אני קרוב בגיל לחיים יבין יותר מלגאולה אבן, והיא לא נולדה שהוא התחיל לשדר. זה שכרון כוח של הורסי התקשורת החופשית. גם אם צריך לסגור, צריך לדעת איך. זורעים הרס כבד, והם יצטרכו לתת על זה את הדין".

ראש הממשלה לשעבר התייחס לחקירותיו של נתניהו ואף התלוצץ: "לפני 20 שנה, כשנתניהו סיים את תפקידו כראש ממשלה, לאחר שהבסתי אותו בבחירות, זה היה עם דוח קשה מאוד של רובינשטיין על מתנות. מני מזוז קבע שהוא לא יכול להעסיק את עו"ד דוד שמרון, אין דבר שהם לא יודעים ולא הוזהרו עליו. העובדות יצטרכו לדבר. אני גם מעשן סיגרים. עישנתי ביחד עם נתניהו. גם אכלתי גלידה ירוקה. אולי אני אחראי לחשבון המנופח הזה".