העיתונאי רביב דרוקר התייחס היום (ראשון) למינוי השר איוב קרא לתיק התקשורת בתכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM וקרא להחלטה "אחד מנקודות השפל של נתניהו, ושל הפוליטיקה הישראלית בכלל". 

"איוב קרא הוא אחד מהפוליטיקאים ההזויים ביותר שהופיעו במדינת ישראל אי פעם, וזה לא קשור להיותו דרוזי. כל מי שמכיר את האיש יודע שמדובר באמת בתופעה. זה לא אחד מהמקרים בהם מדובר סתם במישהו בינוני, זה מקום כל כך מטורלל", אמר דרוקר. 

דרוקר התייחס לשלל ההתבטאויות החריגות של קרא, שהתפרסם בין היתר בטענות שלו על ניצחונות של חיזבאללה דרך רובוטים. "אתה נכנס להודעות לתקשורת של איוב קרא, אתה מרגיש מיאוס. אי אפשר לשמוע את זה. אני אעשה רשימת מכולת של כל הדברים המטורפים שעשה קרא, ופתאום עכשיו הוא נוחת על התפקיד הזה. עד עכשיו הייתה לנו פריבילגיה להתעלם ממנו". 

בן כספית: מה הוליך את נתניהו למינוי הזה? 
"צחי הנגבי, היה חשש שביום סגרירי במיוחד כשהוא יהיה קצת שיכור, הוא יעשה צעד קצת עצמאי וידבר עם איזה גוף תקשורת מעל הראש של המנכ"ל פילבר, האיש של נתניהו. אתה לא יכול לסמוך על אדם כזה, הוא לא זוכה לאמונך, אפילו כשהוא שוכב שנה על הגדר, שנה משתטח עבורך בכל מקום פנוי". 
בן כספית התייחס לחשיפתו על כך שנתניהו יפעל כעת לצרף את השרים יריב לוין ומירי רגב לקבינט, כדי לפצותם על כך שלא קיבלו את התיק. דרוקר השיב לו, "בשלב בו נתניהו נמצא בחיים, הוא לא צריך לפצות איש. הוא מרגיש שכל יום שהוא משאיר אותם בתפקיד, הם צריכים לפצות אותו".