נראה כי פעילי ה-BDS מצאו להם מטרה מוזרה מאוד, והיא לפגוע באירועי שבוע הגאווה שיחל בסוף השבוע הקרוב בתל אביב, עם מצעד הגאווה אליו צפויים להגיע מאות אלפי אנשים, כולל תיירים מכל העולם. בין היתר פועלים ארגוני החרם נגד ישראל נגד פסטיבל TLVFEST, פסטיבל הקולנוע הגאה. 
בעוד הפסטיבל, שכבר מתקיים יותר מעשור, קורא ל"חופש חברתי ופוליטי לכל, ללא קשר לדת, גזע, מין או נטייה מינית", רבים מהבמאים והמפיקים שאמורים להשתתף בפסטיבל שוקלים זאת מחדש לאחר שקיבלו פנייה מהרשתות החברתיות. רבים מודאגים מכך שהפסטיבל ממומן בחלקו בידי משרד התרבות והספורט. לאחר לחץ של ארגון ה-BDS, הבמאי הדרום אפריקאי ג'ון טרנגוב הודיע כי לא יגיע לפסטיבל. טרנגוב הוא הבמאי של הסרט  "הפצע", שמתאר טקס חניכה שעוברים בני נוער בדרום אפריקה, הכולל ברית מילה. 
התכנון המקורי היה שהוא שסרטו יהיה מופע הפתיחה של הפסטיבל, אבל טרנגוב הודיע למארגנים כי הוא לא ישתתף וביקש מהם לא להקרין את סרטו. "בימים האחרונים פונים אליי ארגונים ופעילים וכן גורמים בתעשיית הסרטים הדרום אפריקאית, הקוראים לי לכבד את החרם התרבותי נגד ישראל, ובמיוחד נגד פסטיבל TLVfest", כתב טרנגוב. "אי אפשר להתעלם מהעובדה כי הפסטיבל והשתתפותי בו יכולים להסיח את הדעת מהפרות זכויות האדם שמבצעת ישראל". למרות בקשתו של טרנגוב, הזכויות לסרטו לפסטיבל כבר נמכרו, והוא יימשך כמתוכנן וייפתח ב-1 ביוני בסינמטק תל אביב. 

מארגני הפסטיבל אמרו כי פעילות ה-BDS גרמה ל"איום חמור על קיומו של הפסטיבל, שמהווה פלטפורמה ותרבות של קהילת הלהט"ב, ומתעסק בין היתר גם עם הסכסוך הישראלי פלסטיני". המארגנים הבטיחו להביא "סרטי להט"ב מכל העולם ולהמשיך לקדם סובלנות ופלורליזם בישראל דרך תרבות. 
חבר המושבעים של הפסטיבל מורכב מיוצרים ומפעילים מרחבי העולם, ביניהם סמירה סאראיה ומייסלון חמוד, המזהים עצמם כפלסטינים-ישראלים. כמה מהמשתתפים הבולטים שאמורים להשתתף הם השחקנית האמריקאית מינק סטולה והבמאי האיטלקי פאביו מולו.