מליאת הכנסת אישרה אחר הצהריים (שני) את מינויו של איוב קרא לשר התקשורת. 44 חברי כנסת תמכו במינוי, 20 הצביעו נגדו וח"כ אחד נמנע. מיד לאחר ההצבעה עלה השר קרא אל דוכן הנואמים במליאה, הודה לראש הממשלה ולחברי הכנסת על האמון שנתנו בו ואמר: "זו זכות גדולה ומאתגרת לשרת את עם ישראל ואזרחי ישראל בכלל בתפקיד כל כך מרכזי ומשמעותי בחיינו היום יומיים. אני מבטיח לכם שאפעל על פי צו מצפוני ואמונתי למען אזרחי ישראל ללא הבדל מגזר דת ואמונה".

בהמשך תקף השר קרא את מה שכינה "הניסיונות החוזרים ונשנים לפגוע בתדמיתי ובתדמיתו של ראש הממשלה, אף שהדבר פוגע במשפחתי ובכל הסובבים אותי ואני רוצה לשאול: האם שרי התקשורת הקודמים היו יותר מקצועיים וראויים ממני? האם רק אם אתאהב בשונאי ישראל אקבל במה חיובית?".

"אם רבנים מברכים אותי אז אני נקרא הזוי ואם אבו מאזן היה מברך אותי היו נושאים אותי על כפיים", הוסיף השר קרא. הוא כינה את מינויו במילה אחת "היסטוריה" ואמר כי נתניהו החליט לקיים את עקרון השוויון ולמנות שר דרוזי לתפקיד משמעותי בניגוד לשמאל שנתן לדבריו מס שפתיים ו"דיבר על כך 70 שנה ואז מינה דרוזי מקסימום לסגן שר תקשורת".

"עיני עם ישראל נשואות אליי, ואני מבטיח לכם, אהיה שר התקשורת שלכם אזרחי ישראל ולא של תעשיית הדכדוך. אדוני עוז לעמו יתן, אדוני יברך את עמו בשלום", סיכם קרא.

מיד לאחר מכן חזר אל שולחן הממשלה וזכה לחיבוק קצר מראש הממשלה נתניהו. קודם לכן בישיבת סיעת הליכוד התלוצצו חברי כנסת עם קרא וכשנשאל מה יעשה כשר תקשורת השיב: "מה שדוד ביטן יאמר לי לעשות", וכולם פרצו בצחוק.