בכיר הפת"ח, ג'יבריל רג'וב אמר היום (שבת) בראיון ל'פגוש את העיתונות' בערוץ 2 כי הפלסטינים מכירים בכך שהכותל המערבי יישאר בכל הסדר מדיני בידי ישראל. "אנחנו מבינים שהכותל חייב להיות תחת ריבונות יהודית אבל הר הבית הוא שלנו", אם אתם רוצים לעשות פיצוץ אז תגידו שזה שלכם", ציין רג'וב ואמר כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הפיח תקווה להסכם שיכלול את הסדר שתי המדינות.
"אני חושב שהגישה שהוא מבין את הסכסוך והפתרון שלו צריך להיות פתרון פוליטי. הוא אמר שהוא רוצה לשים קץ לסבל של שני העמים. אנחנו האמנו ומאמינים שהאיש שונה מהאחרים", אמר הבכיר הפלסטיני והוסיף כי הפלסטינים מעוניינים לשים קץ לסבל של שני העמים ולמצוא פתרון לסכסוך רב השנים.
כשנשאל על ההסתה במערכת החינוך וכלי התקשורת הפלסטינים כנגד מדינת ישראל אמר רג'וב כי ההסתה קיימת בשני הצדדים ודיבר על כך שרחובות קרויים גם על שמו של רחבעם זאבי. "קיימת הסתה אצלנו ואצלכם, אני מקווה שהישראלים יבינו את המצב כמו שהוא ולא כמו שביבי מחנך אותם. אנחנו מדברים על שלום ולא בעד אלימות. מאז שחתמנו על הסכם אוסלו האמנתי שצריך לשנות את הקסטה".

רג'וב המשיך ודיבר על המשך מנהיגותו של אבו מאזן ברשות הפלסטינית. "הממשלה הפלסטינית הנוכחית צריכה לשלוט בעזה כמו שהיא שולטת בגדה. אני חושב שאבו מאזן היחיד שיכול לחתום על הסכם שלום והוא ישאר להוביל אותנו", רג'וב הוסיף כי הוא לא מעוניין להתמודד על ההנהגה ברשות אני לא רוצה להתמודד. הרוב הפלסטיני מאמין בפתרון שתי המדינות. בסיום הראיון, רג'וב ביקש לפנות לציבור הישראלי ואמר: "בואו נעשה ביזנס ונסלול את הדרך לשלום".

חברת הכנסת ענת ברקו (הליכוד), הגיבה לראיון עם רג'וב בציוץ ברשת טוויטר ופקפקה בכוונות הפלסטיניות: "ג׳יבריל רג׳וב תובע ריבונות על הר הבית, ״ויתר״ על הכותל, מאיים ב״פיצוץ״. תרץ טרור, הבטיח שליטת רשות גם בעזה. ״שינוי קסטה״, האמנם?"