תחילתה של ידידות מופלאה? באוניברסיטת אריאל התקיימה היום (רביעי) הנחת אבן הפינה לבניין ד"ר מרים ושלדון אדלסון למדעי הבריאות והרפואה, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך נפתלי בנט ובני משפחת אדלסון שמצאו עצמם באירוע על במה אחת. הטקס בא על רקע המתיחות בין משפחת אדלסון לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו.  איש העסקים האמריקאי שלדון אדלסון ורעייתו מרים, המו"לים של העיתון ישראל היום, הכחישו בעדות שמסרו במשטרה השבוע כל קשר למגעים שהיו בין נתניהו לבין מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס.
בני הזוג, שהעידו בנפרד במשך כחמש שעות, אמרו לאנשי היחידה הארצית לחקירות הונאה כי התאכזבו וכעסו כשנודע להם על המשא ומתן, שבו לפי החשד התחייב נתניהו לפעול להחלשת החינמון "ישראל היום", שבבעלות משפחת אדלסון. 

יתמוך בו גם בעיתון? אדלסון ובנט באריאל, היום
יתמוך בו גם בעיתון? אדלסון ובנט באריאל, היום
לעומת זאת הפגינו היום בני הזוג אדלסון חמימות רבה כלפי יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט,  יריבו הפוליטי המר של נתניהו, שהגיע לאירוע באוניברסיטת אריאל בלויית רעייתו גילת, בטרם נתניהו הגיע לטקס, לחץ את ידם של בני הזוג ואף ישב ליד לשולחן הארוחה החגיגי. לשכת בנט הפיצה את התמונות בהן נראה בנט בשיחה לבבית עם אדלסון.

יצוין כי לאחרונה, בעקבות חילופי העורכים בחינמון ישראל היום, זכה בנט לפינוק בדמות כותרת ראשית על הצעת החוק שלו לשריון מעמדה של ירושלים.