פחות מיממה לפתיחת הקלפיות: מזכ"ל העבודה ערן חרמוני הגיש היום (ראשון) הגיש תלונה למשטרה על פריצה לאחד ממאגרי המידע של המפלגה. הוא אמר כי "במהלך סוף השבוע זיהינו ניסיון של גורם זר לגשת למאגר מידע נקודתי באתר האינטרנט של המפלגה באמצעותו אנו מאפשרים לחברים לבדוק את זכאותם להשתתף בבחירות. מערכות ההגנה של האתר איתרו את הניסיון". הוא הוסיף: "בהתייעצות עם צוות מערכות המידע של המפלגה החלטנו להוריד מספר שירותי מידע רלוונטיים למספר שעות על מנת לקיים סדרה של בדיקות ולאתר את כתובת המחשב ממנה בוצעה הפעולה. בשעות הקרובות השירותים הרלוונטיים יחזרו לפעולה מלאה".



הוא ציין כי הנחה הגשת תלונה למשטרה "בשל רגישות הנושא ובשל העובדה כי פעולה זו מונעת מחברי המפלגה גישה למידע ויש בכך הפרעה לפעילות המפלגה. העברנו למשטרה את כל המידע שברשותנו על מנת שיאתרו את הגורמים הנוגעים בדבר וימצו איתם את הדין, וזאת מאחר ופעולתם מהווה ניסיון שלא כדין לפרוץ לאתר המפלגה". הוא הדגיש: "כמובן שספר הבוחרים נותר ללא שינוי והבחירות ליו"ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה יתקיימו מחר כסדרן". עוד נמסר מגורמים המעורים בנושא כי בסמוך לניסיון פריצה התקבלה שאילתא מאתר אינטרנט על סידרו האבטחה של אותו מאגר שאליו נעשה ניסיון פריצה.



כזכור, הקלפיות בסיבוב השני בפריימריז לראשות מפלגת העבודה ייפתחו בעוד פחות מיממה. דריכות שיא נרשמת במטה הבחירות של המועמד לראשות מפלגת העבודה אבי גבאי ברחוב המסגר בתל אביב. "יהיה מאבק שקול וכל קול ייקבע. אני רואה התלהבות רבה", אמר גבאי שנפגש עם חברי כנסת ופעילים שבאו לסייע ולתמוך בו. "אלפי מתלבטים ואנחנו מתמקדים בשכנוע. כל קול חשוב ומכריע", הוא הוסיף, "ככל שיותר אנשים יצביעו התוצאה תהיה טובה יותר. התחושה היא שהתחרות צמודה".

חבר הכנסת איתן כבל, אחד מתומכיו של גבאי אמר: "יש לי כבר ניסיון רב יש כאן קרב צמוד, לכן קיימת חשיבות במאבק על כל קול תציין", והוסיף, "למרות הכל אנחנו ננצח". לדבריו, המפלגה של היום היא לא רק מנגנונים. "יש הרבה מצביעים חופשיים ואנחנו מקווים לאחוז הצבעה גבוה". עם זאת, במטה גבאי הביעו דאגה מהחום הגבוה שעלול לפגוע בנכונות האנשים לצאת ולהצביע.
חברת הכנסת שלי יחימוביץ טענה כי "מדובר במאבק צמוד מאוד שבו כל קול משמעותי". לדבריה, ההתגייסות לגבאי מדהימה והתחושה טובה מאוד. "גבאי הוא מועמד שכל המפלגות, גם מימין וגם משמאל לא רוצות שייבחר, וזאת בעצמה סיבה טובה לבחור בו", אמרה, "מצביעי העבודה מאוד חכמים, רק גבאי נותן לנו תקווה". בנוסף אליהם, במטה גבאי היו חברי כנסת נוספים, בהם סתיו שפיר ויוסי יונה. כל אחד מהם התקשר לחברי המפלגה במטרה לשכנע אותם להצביע לגבאי".