לאחר הניצחון הגדול בסיבוב השני בפריימריז של העבודה, שהעניק לו את תפקיד יו"ר המפלגה, יצא הבוקר (שלישי) אבי גבאי לרכיבה על אופניו ליד ביתו בצפון תל אביב.  אמו שרה התרגשה מההישג של בנה וסיפרה בגל"צ כי "לא ישנתי בכלל". אשתו איילת הוסיפה: "תמיד ידעתי שהוא יגיע לפוליטיקה, תמיד היה אכפת לו".



אבי גבאי בבוקר שלאחר ניצחונו בבחירות. צילום: אבשלום ששוני

"אני מכירה את אבי ואני יודעת שהוא חכם מאוד, והוא עמד על זה שעשה את מה שהוא יכול", אמרה אמו של המנהיג החדש של מפלגת השמאל הגדולה, והוסיפה כי "הכירו אותו כי הוא היה שר בממשלה. הוא עבד קשה מאוד בשביל זה".



על הרגעים המתוחים שבהם יצאה ההודעה על היבחרו סיפרה האם כי "הייתי עם הבנות, הייתה שמחה וצעקות, מה אני אגיד לך? שמחה גדולה. הוא היה תמיד ילד טוב. מאז שנולד היה שקט, נחמד וחכם. הוא היה מחונן. אנחנו משפחה גדולה ואף אחד לא הפריע לו".



גבאי על האופניים. צילום: אבשלום ששוני
גבאי על האופניים. צילום: אבשלום ששוני



אשתו של גבאי, איילת, התרגשה אף היא מהניצחון הגדול: "ידעתי שהוא יגיע לפוליטיקה. תמיד היה אכפת לו. תמיד אנחנו מעורבים במה שקורה סביבנו. אנחנו שותפים לדרך יחד עם הילדים וכל המשפחה. המשפחה היא חלק מהותי וחשוב".



אבי ואיילת גבאי בבוקר שלאחר הניצחון בבחירות. צילום: אבשלום ששוני
אבי ואיילת גבאי בבוקר שלאחר הניצחון בבחירות. צילום: אבשלום ששוני



מלבד זאת, היא סיפרה כי בעלה "יודע לבשל מצוין והוא אבא מקסים, הוא מוצא זמן לכל דבר בבית. אני רוצה שנוכל להגיד עשינו את הכל כדי שיהיה פה שינוי, שיהיה פה טוב. אני מכירה אותו מגיל 20. הוא לא בא בוקר אחד, זה תהליך כמו כל דבר שהוא עושה".