עורך הדין דוד שמרון, פרקליטו ובן דוד של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע הבוקר (רביעי) לחקירה שלישית בפרשת הצוללות. הבוקר הותר לפרסם את שמו של שמרון, שנקרש לפרשה כמי שייצג את מיקי גנור והיה אמור לגרוף לכיסו מאות אלפי שקלים בגין שכר טרחה. במשטרה בודקים חשד לניגוד עניינים חמור, שלפיו ראש הממשלה ידע על פעילותו זו של מקורבו ובמקביל המשיך לקדם את העסקה. 



"עו"ד שמרון פעל בהתאם לחוק", אמר פרקליטו של שמרון בנוגע למעצר והוסיף כי שמרון "שיתף פעולה באופן מלא עם חוקריו, ובטוח כי רשויות החוק יגיעו לאותה המסקנה. שמרון יעמוד לרשות החוקרים בכל עת שבה יבקשו זאת". 



שלשום האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרם של מיכאל (מיקי) גנור, איש העסקים המתווך מטעם תאגיד טיסנקרופ בישראל, אבריאל בר יוסף, סגן ראש המל"ל לשעבר ומי שמועמדותו לתפקיד יועצו הביטחוני של ראש הממשלה נפסלה ועו"ד רונן שמר.



כמו כן, מפקד חיל הים לשעבר אליעזר (צ'ייני) מרום שוחרר אתמול בלילה למעצר בית למשך שלושה ימים, זאת לאחר שעוכב לחקירה באזהרה שנמשכה מעל ל-12 שעות במסגרת בדיקת מעורבותו בפרשה.



חקירת כלי השיט (פרשה 3000) מסתעפת, וכעת משקיעים החוקרים מאמצים בניסיון לגייס עד מדינה. שישה חשודים נחקרו במסגרת הפרשה, הנחקרת על ידי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433, ושבמרכזה עומד החשד לכאורה לעסקת רכישת צוללות וספינות מתאגיד טיסנקרופ בגרמניה ללא מכרז ותוך מתן שוחד.