ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הלילה (חמישי) לשמעון ריקלין ואלירן טל בערוץ 20. נתניהו פתח את הראיון באמירה: "אנחנו בעיצומו של קמפיין תקשורתי חסר תקדים במטרה להחליף את השלטון, אז אני החלטתי שאני לא רוצה להגיש את הלחי השנייה. אני רוצה לדבר שם, אבל הם לא נותנים לי". הוא טען כי "כשמראיינים את אבו מאזן או שולחים פרחים לאבי גבאי, או כמראיינים את אובמה אז נותנים לדבר. שואלים מה סוד הקסם שלך, אבל איתי זה אחרת".



ראש הממשלה התייחס לחקירה התנהלת בימים אלה בתיק 3000, פרשת הצוללות, שבמסגרתה נשלחו למעצר בית מספר מקורבים לו, בהם עורך דינו וקרוב משפחתו דוד שמרון. "לא יודע כלום לגבי דוד שמרון או לגבי פרשת הצוללות - היועץ המשפטי לממשלה בעצמו אמר שאין שום חשדות נגדי".הוא ציין כי "בהפגנות מול ביתו של היועמ"ש המפגינים הניפו שלט שבו נכתב 'ביבי אשם עד שיוכח אחרת', ואני אומר - אשם גם אחרי שתוכח חפותו איזה מן דבר זה?".


נתניהו טען כי "יש צורך קיומי בצוללות, הן מבטיחות את הקיום של מדינת ישראל לא פחות, וזו הסיבה שחוקרים את העניין מזה חודשים ארוכים. עשינו את כל הדברים בצורה ממוסמכת ומתועדת, יש פה מערכת שלמה - משרד הביטחון וחיל הים". הוא השיב לטענותיו של שר הביטחון לשעבר, משה בוגי יעלון שאמר שראש הממשלה מושחת. "עשרה ימים לפני שהוא איבד את תיק הביטחון הוא אמר שראש הממשלה מצוין והיחסים מצוינים. התמונה שלי עולה בצוללת, זו השיטה של הפייק ניוז, לוקחים דבר שאין לו קשר אליי, זה ממש סובייטי, אז לי קשר", אמר, "התמונה שלי עולה בצוללת זה דימויים שאין בהם שום דבר".


אחד מהנחקרים בפרשת 3000 הוא מיקי גנור. "אני לא מכיר אותו ולא נפגשנו בחיים", טען, "היועץ המשפטי לממשלה קבע שאני לא עשיתי שום דבר לא ראוי, ההיפך הוא. עורך הדין עמית חדד אמר על דוד שמרון שברגע שיתברר על מה מדובר - אנשים יאכלו את הכובע". הוא הוסיף: "הכל זה תעמולה זולה וקטנונית. אני המחסום שלהם בפני השמאל והם רוצים להעיף אותי. בעבר זה הצליח להם: את שמיר הם סילקו ב-92' ואמרו עליו מושחתים נמאסתם. ב-99' סילקו אותי על עמדי שמדי או על חברון. כשסילקו את שמיר קיבלנו את אוסלו, סילקו אותי בא ברק עם שחר של יום חדש כל יום שני וחמישי התפוצצו כאן אוטובוסים אבל היום זה כבר לא עובד. הם יודעים שהם לא יכולים לנצח אז הם מייצרים כל הזמן פרשיות חדשות. 
 
נתניהו הוסיף, בראיון הראשון שהעניק בעברית, מזה כמעט שנה, כי "דרוקר אגרויסע עיתונאי הולך להפגין מול מנדלבליט בהפגנה לא חוקית מה היו אומרים אם ריקלין יפגין מול מנדלבליט בדרישה לסגור את התיק נגדי". הוא התייחס לחקירתם של שמרון ופילבר ואמר "אני מכיר אותם כאנשים ישרים ואמינים. אני מעריך שזה יגמר בכלום". הוא אמר כי "אמנון אברמוביץ המציא את המושג לאתרג אנשים. אני לא יודע מי זה מיקי גנור לא פגשתי אותו מעולם. לא צוללות לא דובים ולא זבובים ולא בזק".
 
נתניהו התייחס לדיווחים אודות משא ומתן עם חמאס בנושא החזרתם של הדר גולדין ואורון שאול ושל שני האזרחים המוחזקים ברצועת עזה ואמר כי "יש מאמצים בלתי פוסקים, שלי ושל הגורמים שעוסקים בזה, ואני לא רוצה להגיד מה אנחנו עושים". הוא סיפר בראיון, שהוקלט זמן קצר לפני שידורו, כי נכח היום בטקס לזכר חללי צוק איתם. "התחבקתי עם המשפחות ואמרתי להם - 'בזכות הבנים שלכם, שקט בעוטף עזה כמו שלא היה מאז מלחמת ששת הימים. יישובים פורחים. אוכלוסייה גדלה ילדים משחקים בשדות ואתה רואה את המדינה רואה מה קורה מסביב רואה את העולם בא הנה'. הוא טען כי הישגי המדינה "לא מוצגים בתקשורת". 
 
ראש הממשלה טען כי כשהיה באירוע לזכר חללי צוק איתן ובאירוע נוסף היום, אנשים אמרו: "ביבי אנחנו אוהבים אותך תמשיך לשמור על המדינה". הוא אמר: "תצלמו את זה ותיתנו את זה אחר כך לעיתונאים והפרשנים, זו האמת זו המדינה".