גורם כליכוד תקף היום (שישי) בחריפות את יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, ואמר כי "אם יש דבר שמסוכן לביטחון ישראל זה אנשים שיושבים בקבינט הביטחוני והמצפן שמוביל אותם איננו טובתם של אזרחי ישראל אלא טובתם האישית והכותרת שידליפו משם". אמר הגורם, והמשיךך כי "בנט, שתמך תחילה בהורדת המגנומטרים ולאחר ההחלטה אף הצהיר בפומפוזיות שהוא מגבה את ראש הממשלה, לא עמד יותר מדקה וחצי בלחץ התקשורת ודעת הקהל. ביטחון ישראל הוא לא עניין לפופוליזם וסיבובים פוליטיים, הוא עקרון מקודש ומי שהופך אותו באופן ילדותי וחסר אחריות לפלטפורמה לציוצים בטוויטר מסכן את ביטחון ישראל יותר מכל דבר אחר".



"ראש הממשלה נתניהו ימשיך להוביל את ביטחון ישראל בנחישות ובאחריות כאשר הדבר היחיד שעומד לנגד עיניו הוא אזרחי ישראל וביטחונם, בדיוק כפי שעשה בכל שנות כהונתו", אמר אותו גורם.



הדברים באים בעקבות הודעה תקיפה שפרסם אמש הבית היהודי ובה ביקורת על התנהלותו ראש הממשלה בנימין נתניהו במשבר הר הבית. בהודעה אמר כי "כל ההצהרות של הימים האחרונים אינן מועילות. את הנזק שבהתקפלות והפגיעה החמורה בביטחון יש לתקן במלחמה נחרצת בטרור ולא במילים. יש להפסיק להתקפל ולתת פרסים לטרור" .