עימות בין הפוליטיקאים: "אם הוא גבר שיבוא לפגוש אותי בגשר", כך אמר בזעם חבר הפרלמנט הירדני יחיא סעיד בעקבות ציוץ בטוויטר שכתב חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד), לאחר הפיגוע בעמאן, והתגובה לאמירה מעוררת המחלוקת לא איחרה לבוא. 


שעות אחדות לאחר הפיגוע במגורי השגרירות הישראלית בעמאן, בו נפצע המאבטח הישראלי זיו מויאל ונהרגו שני אזרחים ירדנים, העלה ח"כ חזן ציוץ בטוויטר בו כתב: "נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלו שאנו משקים וגם שומרים להם על הישבן יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות"
הדברים, שפורסמו בתקשורת הירדנית עוררו את זעמו של חבר הפרלמנט סעיד, שהזמין את חזן לסגור חשבון כמו גבר על גשר אלנבי. "הוא אדם בזוי. אלה דברים בזויים לחלוטין. אם הוא גבר שיבוא לפגוש אותי בגשר", אמר הפרלמנטר הירדני בסרטון שרץ ברשתות החברתיות בממלכה ההאשמית.



חזן, שכבר הספיק להתעמת עם פוליטיקאים רבים במהלך הקריירה הקצרה שלו, ענה: "כבר התרגלתי לסוגי יתושים שונים: פוליטיים, פרקליטותיים, פקידותיים ואחרים, שמנסים לעקוץ ולקבל פרסום על הגב שלי, אבל היתוש הירדני הוא בהחלט תופעה חדשה. לאחר צום תשעה באב אשמח להיפגש איתו בגשר אלנבי ולסגור עמו דיל, שבמסגרתו אחיו, ערביי השטחים המכנים עצמם 'פלסטינים', יחזרו ביחד איתו לבתיהם בירדן ובשאר ארצות ערב".