הודעה שהופצה היום (שלישי) בקבוצות ווטסאפ של חברי מרכז ופעילי ליכוד בגנותו של השר לשעבר גדעון סער מעוררת סערה, ואף הוגשה תלונה למשטרה בנושא. חברי קבוצות ווטסאפ של חברי מרכז ופעילי ליכוד הופתעו מאוד לקבל הודעה ממערכת האתר ליכוד NEWS, בה נכתב: "היום תשעה באב, נזכור בליכוד כי גדעון סער ניסה לעשות פוטש לראש הממשלה".



בגוף ההודעה נאמר: "הלך לכחלון, ונזרק. הלך ללפיד, ונזרק. הלך לבוגי, ונזרק. עכשיו הוא מנסה בליכוד אחרי שהכפיש את ראש ממשלתנו בנימין נתניהו. לא נשכח ולא נסלח".



ההודעה הכתה גלים ועוררה סערה של חברי מרכז שמחו ושאלו מדוע האתר מצא לנכון להפיץ בעיצומו של תשעה באב "שנאת אחים". אלא שעד מהרה הודיעה מערכת ליכוד NEWS כי מדובר בהמצאת הודעת ספאם שנשלחה כביכול מטעמה. “מיותר לציין שחרטנו על דגלנו אמינות ואהבת התנועה. השימוש בשמה של המערכת על ידי גורמים עוינים חמור והועבר לבדיקת המשטרה", נאמר בהודעת ההבהרה.


התלונה במשטרה


לאחר הגשת התלונה במשטרה מסרה מערכת ליכוד NEWS: “נעשה הכל על מנת לעצור את העבריין ולוודא שהתופעה לא תחזור על עצמה. לא ניתן להכפיש את שמנו ובאמצעותנו את גדעון סער או מי מבכירי התנועה".

גם גדעון סער עצמו לא עבר בשתיקה על ה"פייק ניוז" והערב הוא שלח מסרון לחברי מרכז הליכוד בו כתב: “השקרים והעלילות נגדי תוך ביצוע עבירות פליליות אינן דבר חדש. הן נכשלו בעבר ויכשלו גם בעתיד. הפעם הדברים נעשו גם בעיצומו של צום תשעה באב. אמשיך כתמיד להאבק למען הליכוד ודרכו ונגד שנאת חינם. שלכם, גדעון סער".