סערת יאיר נתניהו נמשכת. יממה אחרי שבנו של ראש הממשלה הוציא פוסט חריף נגד תחקיר של מכון "מולד" אודותיו, ובו הוא טען כי התקשורת מתעלמת ממעשיו של אריאל אולמרט - שכביכול עבר לגור בפריז עם מאהב פלסטיני, הגיב היום (רביעי) אולמרט לפוסט והאשים את נתניהו בגזענות, בהומופוביה, בניצול כספי הציבור ואף איים לתבוע את בנו של ראש הממשלה.



"אהלן יאיר נתניהו. אנחנו לא מכירים. אני אריאל, הבן הסודי של אהוד אולמרט. הבן ההומו, נו, אתה יודע, זה שחי עם פלסטיני וברח איתו לצרפת", כתב אולמרט, והמשיך: "סיפור יפה לא? התרשמתי שהוא מסעיר אותך. מן רומיאו וג׳ולייט על ציר בית צפפא-פריז, רק בצבע ורוד. אממה? יש כמה בעיות עם הסיפור הזה. הראשונה היא שכולו המצאות ושקרים. אני אוהב נשים וחולק את חיי עם בת זוגי ואם בתי".



"הבעיה הגדולה יותר היא הגזענות וההומופוביה שנוטפות מן המעשייה הזו. הפיצו אותה אתרי ימין בימי כהונתו של אבי כראש ממשלה, וכל תכליתה להסית בשם 'האמיתות' האפלות הנחשפות בה: 'בן הומו', 'בן זוג פלסטיני', ועוד כל מיני המצאות. עד היום התעלמתי. אולי כי אין שום דבר שלילי בעיניי בלהיות הומו או פלסטיני, ואז אתה נכנסת לתמונה, יאיר נתניהו היקר. כותבים עליך תחקירים, מעלים שאלות לגבי אורחות חייך ואתה כנראה בלחץ. דרכך להתמודד עם זה היא להשליך קצת מן הרפש על אחרים".



"הנה החלק שמוקדש לי בפוסט שכתבת: 'מה עם תחקיר לגבי הילד של כולנו, בנו של רה״מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם איזה פלסטיני והמשמעויות לביטחון המדינה?' כמה גזענות והומופוביה יאיר. ולקינוח אתה טוען שפגענו, אני והחבר הדמיוני, בביטחון המדינה. כל הכבוד. עכשיו תקשיב חביבי: בשונה ממך אני מעולם לא ישנתי במעון הרשמי, אין לי נהג ומאבטח מטעם המדינה, אני לא מתרועע עם נשיאים או מבלה - לכאורה - אצל מיליארדרים. אני אשכרה עובד לפרנסתי. אני גם משתדל באופן עקרוני להרים את הקקי של כלבתי (אבל אני מודה שקרו מקרים). בקיצור, אני חי את חיי. הניסיונות שלך לגרור אותי לתוך המציאות המעוותת שלך נועדו להיכשל. אני נחוש לפעול רק במסגרת החוק ולכן לא אהסס לתבוע את כל מי שהפיץ או יפיץ גם כעת מעשיות שקריות, גזעניות והומופוביות". 




כזכור, הפוסט שפרסם בנו של אולמרט יצא בתגובה לפוסט שפרסם אמש בנו של ראש הממשלה, בו האשים את מכון מולד ברדיפה אישית נגדו ונגד משפחתו. בפוסט כתב יאיר נתניהו בין השאר:   "מה עם איזה תחקיר על ה״בן של כולנו״ של רה״מ שרון שנכנס לכלא? מה עם איזה תחקיר על ״הבן של כולנו״ של רה״מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם פלסטיני והמשמעויות לבטחון המדינה? או ה״בן של כולנו״ של ראש הממשלה פרס שהרג חייל בפליטת כדור והנושא הוצנע?" את הפוסט סיים יאיר עם שני סמלי אימוג'י - של אצבע משולשת ושל צואה,בהתייחס לטענות כי לא אסף את הצרכים של כלבתו קאיה.