לאחר הפוסטים מעוררי המחלוקת שפרסם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התעמתו הבוקר (חמישי) בגל"צ רוני מאנה, מקורב לשעבר של משפחת נתניהו, ועיתונאי ערוץ 20 שמעון ריקלין. במהלך השיחה הסכימו השניים על כך שבנו של רה"מ לא היה צריך לפרסם את הפוסטים, אך התווכחו על הסיקור התקשורתי ביחס לחקירות נתניהו. במסגרת זו, טען ריקלין כי "נטפלים לשרה נתניהו כדי להפיל את רה"מ", בעוד שמאנה ענה: "אתה לא מכיר אותם, שרה התעללה בליליאן פרץ וביבי נתן לה גב. היא זו שמנהלת את המדינה הזו". 



"מי שאומר היום מילה טובה על נתניהו מוזמן לחקירה", ירה ריקלין בפתח דבריו, והוסיף: "לא קיבלו פה שנתניהו נבחר. יש כאן ההתפרעות חסרת הרסן של התקשורת במטרה להפיל את הראש הממשלה". 



עם זאת, הוא הדגיש כי לא אהב את הפוסטים של יאיר נתניהו, בהם תקף את מכון מולד, בניהם של ראשי הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שמעון פרס ואריק שרון, כמו גם את חברת הכנסת סתיו שפיר, שלדבריו, מומנה ע"י עיתון 'הארץ', "שהיה בבעלות נאצית". לדבריו, "אני לא אהבתי את הפוסט של יאיר נתניהו. אני חושב שהוא לא צריך להגיב למרות שתוקפים אותו ואת משפחתו ברשעות".


יאיר נתניהו. זכה לביקורת. צילום: מרק ישראל סלם
יאיר נתניהו. זכה לביקורת. צילום: מרק ישראל סלם


הוא הוסיף: "אני רוצה להזכיר את החגיגות שמיקי גנור הוא עד מדינה. אני רוצה להזכיר שהחליפו פה שרי ביטחון שנודע על תיק הצוללות. אם אדע שדולר אחד נתניהו קיבל ושלשל לכיסו - אני אפסיק להגן עליו".

בשלב זה, החליט מאנה להגיב לדבריו, כשאמר: "אתה יודע כמה עולה סיגר אחד שהוא קיבל? 100 דולר. אף אחד לא רוצה להפיל אותו. שמעון, אני מבין שאתה הולך להעביר נסיעות רבות עם ביבי, ואני מבין את הכאב שלך. אתה לא מכיר אותם ולא יודע מי הם בכלל. אני מכיר אותם 20 שנה, אני בעצמי ליכודניק. אתה מבין את ההתעללות שליליאן פרץ עברה על ידי שרה נתניהו? אם היית רואה חמש דקות ממה שהיא עברה לא היית מדבר. ביבי נתן לה גב".

לטענתו, "היא מנהלת את המדינה והוא (רה"מ) עובד אצלה. אתה לא מכיר אותה, אתה עולה חדש. אני מחכה לתביעת דיבה מהם כבר הרבה זמן, וזה לא קורה".

מלבד זאת, הוא הסכים עם כך שהתבטאויותיו של בנו של רה"מ אינם במקום. "בוא אני אספר לך על יאיר נתניהו כאחד שגידל אותו כמו הבן שלי ואוהב אותו עד היום. הבעיה היא שהאמא שלו נותנת לו לנהל את כל העניינים מאחורי הקלעים. אני חושב שהילד הזה לא צריך להיות קשור לפוליטיקה בכלל".