למרות חתימתו של ארי הרו, ראש לשכתו לשעבר, על הסכם עד מדינה, במהלך המהווה התפתחות דרמטית בחקירותיו, ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך להפגין קור רוח. לאחר שבסוף השבוע העלה סרטון בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו שבו טען כי הוא "לא מתייחס לרעשי הרקע וממשיך לעבוד למען אזרחי ישראל", הערב (ראשון) פרסם רה"מ תמונה שלו ושל רעייתו, לצד ברכה לחוגגים את חג האהבה, המצוין היום, בה כתב: "חג אהבה שמח!". 



הזוג נתניהו חווה בתקופה האחרונה תקופה לא נעימה, בלשון המעטה, זאת על רקע ההתפתחויות בחקירותיו של ראש הממשלה בפרשות 1,000 ו-2,000 עם גיוסו, כאמור של עד המדינה, כאשר במקביל אשתו מתמודדת עם חקירותיה בפרשת מעונות ראש הממשלה



בסוף השבוע שעבר מסרה נתניהו עדות, ככל הנראה בפעם האחרונה, במשרדי להב 433, במסגרת חקירה זו. את הזמנתה למתן העדות, כפי שנודע למעריב, ביקשה פעם נוספת הפרקליטות לצורך השלמה של החקירה, בטרם יועבר התיק להחלטה המכרעת של פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה (היועמ"ש) אביחי מנדלבליט, זאת לנוכח ממצאי החקירה והמלצת הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגדה בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בשלוש פרשיות שונות.



 


מוקדם יותר הערב פורסם כי אנשי עסקים המקורבים לרה"מ, כמו גם פוליטיקאים, יעידו במסגרת חקירותיו, זאת לאחר שמקורבים אחרים הדליפו את פרטי החקירה של ארי הרו. במהלך תשעה באב הרי אמר למכריו כי לא מדובר במקרה שולה זקן. לדבריו, "מאשימים אותי בעבירה שאינה קשורה אליו, ולדעתי לא עברתי אותה. הברירה היא לא אם אני או הוא הולכים לכלא, אלא אם אני אלך לכלא ללא סיבה".

הוא הוסיף כי "ההגדרה של עד מדינה זה מישהו מבפנים שבא ומתהפך על הבוס שלו - זה לא נכון. זה משהו שבעל כורחי נפל עליי כשהייתי שם. היכולת שלי לדבר או לא עם המשטרה זה לא רלוונטי. אני לא שולה זקן".