"החשוד מבלפור ממשיך להתבכיין", כך הגיב היום (רביעי) ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס התמיכה שנערך לכבודו מול אלפי תומכים הערב בתל אביב. "הליכודניקים הם אזרחים גאים וישרים. לא בובות. אין רדיפה, יש שחיתות. אין מנהיגות, יש פאניקה", כתב ברק בחשבון הטוויטר שלו.


נתניהו עקץ את ברק במהלך הנאום הערב, ואמר: "תקשורת הפייק נייז פמפמה לנו שישראל תהיה מבודדת חלשה ועזובה. זעקות בידוד, בידוד בידוד! איך אמר אותו איש ישן עם זקן חדש, הוא היה ראש ממשלה לזמן קצר: "הצונאמי המדיני בדרך". איזה צונאמי? איזה בידוד? התקשורת והשמאל במסע ציד אובססיבי במטרה לבצע הפיכה שלטונית!". 



נאום נתניהו והכנס עצמו גרר אחריו תגובות נוספות מכל רחבי הקשת הפוליטית והציבורית. יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שהגיב בחשבון הטוויטר שלו, כתב ש"הערב נחצו כל הקווים. לראש הממשלה עומדת חזקת החפות, אבל מה שראינו הערב אינה הפגנת תמיכה בנתניהו אלא הפגנת תמיכה בשחיתות".



נתניהו, הערב בכנס התמיכה. צילום:": אבשלום ששוני
נתניהו, הערב בכנס התמיכה. צילום:": אבשלום ששוני



ציפי לבני כתבה: "הליכודניקים לא מושחתים, אבל נתניהו משחית את ישראל. בטוחה שרבים, רבים ממצביעי הליכוד - אנשים ישרים ואזרחים טובים - מרגישים אי נוחות  הערב". 



יו"ר המחנה הציוני הטרי, אבי גבאי כתב: "תמיכת חברי מרכז הליכוד הערב בשחיתות נתניהו לא משקפת את דעת מצביעי הליכוד שמשלמים כמו כל העם את מחיר השחיתות. קורא לו לבחון זאת בבחירות בהקדם". 



ח"כ רויטל סויד (המחנה הציוני) אמרה: "לא לטעות. ראש ממשלה בישראל מאיים על מערכת אכיפת החוק ומערכת המשפט, באמצעות מסר סמוי- הדה לגיטמציה לתקשורת ולשמאל". 



ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) כתב: "ליכודניק אמיתי מתבייש הערב".  דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו כתב: "זה היה נאום ארדואני. מופע אימים של התקרבנות והסתה נגד התקשורת,השמאל ובעקיפין נגד המשטרה והפרקליטות. לא מנהיגות,אחריות, וממלכתיות. רק הסתה".