ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף אמש את חברת הכנסת ציפי לבני וטען כי היא צריכה להיחקר בעקבות תמיכתה בחוק 'ישראל היום' לאחר ששוחחה עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס. ח"כ לבני לא נשארה חייבת ועלתה לשידור בזעם בעקבות הדברים. לבני התראיינה אצל איילה חסון ב-103FM וטענה כי אסור שהספין הזה, לטענתה, יצליח לתפוס תאוצה.



"ביקשתי לעלות לשידור כי שמעתי את איילה חסון קונה את הטענות הללו", אמרה לבני, "ביבי מנסה לטעון היום שכולם מושחתים. הוא טוען שהדברים המכוערים שיוצאים החוצה הם דברים שלכאורה כולם עושים. זו מטרת המסרים שלו. זה קשקוש הזוי. אני התנגדתי להפצת עיתון 'ישראל היום' מיומו הראשון מכיוון שמדובר במיליארדר שחי בחו"ל ששולח יד לכיס עמוק ושם מאות מיליונים של כספים על תעמולת בחירות אסורה בעוד שאני לא מקבלת גרוש מאף אחד".



"ביום ש'ישראל היום' יצא פנינו ב'קדימה' למבקר המדינה. כשהוגש חוק 'ישראל היום', אגב לא על ידי, הייתי שרת המשפטים. כמו בכל אירוע והצעת חוק, שמעתי וקיבלתי בקשות ועמדות מכל מיני גורמים שהחוק יכול להשפיע עליהם בצורה כזו או אחרת. אני לעומת ביבי, עשיתי את הדבר הנכון והנדרש, פניתי ליועץ המשפטי לממשלה ושאלתי אותו האם לקבל את העמדות ולפיכך פעלתי".



 



"אני מאד מקווה שהספין הזה לא יתקבל על ידי אף אחד בציבור. דיווחתי על הדברים בשמי ובקולי. מעולם לא לקחתי גרוש מאיזשהו מיליארדר. מי שניסה לתת לי כסף קיבל אותו בחזרה. טענו שהייתה עסקה מתחת לשולחן, היא לא הייתה ולא נבראה. אני העברתי את החומר ליועץ המשפטי לממשלה בזמנו כדי שיקבע את עמדתו".



עריכת תוכן: איתמר זיגלמן