פעילי תנועת 'הליכודניקים החדשים' ממשיכים להעסיק את מפלגת השלטון. לאחר ההחלטה על הפסקת ההתפקדות האינטרנטית והכוונה להגיש עתירות להפסקת חברותם במפלגה של פעילים בולטים בתנועה שנחשפה ב"מעריב", התראיינו הבוקר (חמישי) לתכניתה של איילה חסון ב-103FM חבר הכנסת אורן חזן וליאור מאירי, אחד הפעילים הבולטים ב'ליכודניקים החדשים שנגדו הוגשה העתירה.



מאירי פתח את דבריו ואמר כי תנועתו מונה כ-12,000 מתפקדים שהגיעו לליכוד על מנת להשפיע בדרך אפקטיבית ולא רק דרך הפגנות. בתגובה אליו, אמר חזן כי הוא "לא מקבל את המספר של 12,000, נכון שהם פקדו אנשים, אבל לא במספרים האלה. הם באו לליכוד כדי לכלות אותו מבפנים. במשך השנים ניסו לפגוע במפלגה אבל היא שורשית ותשרוד גם את זה". חזן המשיך ואמר כי קיימת בעיה עם כך שהקו של האנשים שהתפקדו הוא של מרצ, אך בפועל הם חברי ליכוד.



הפגנה של הליכודניקים החדשים. צילום: פייסבוק



מה האג'נדה המדינית של 'הליכודניקים החדשים'?



מאירי: האג'נדה שלנו מדברת על דמוקרטיה, שלטון החוק ודאגה למעמד הביניים. יש לנו הרגשה שמתעסקים מספיק באג'נדה המדינית. למספר המתפקדים שאנו יכולים להביא לליכוד יש מידת השפעה גדולה ביותר. לדעתי, אני חושב שהפלסטינים לא מוכנים לשלום אבל הבעיה אצלנו היא שיח השנאה". 





חזן: "לפי העמדות שלך - לך תהיה חבר בכולנו, מפלגה שלא מביעה את דעתה בנושא המדיני. אני גדלתי בתנועה. הייתי שם כששרון עזב בגלל ההתנתקות שלא הייתה דרכה של הליכוד וזה מה שהם מנסים לעשות, לשנות את האג'נדה של המפלגה".

מאירי: "יש חוקה ויש דרך שהייתה של דן מרידור ושל מנחם בגין ובנו. הליכוד נחטפה על ידי 15,000 איש שהתפקדו והכניסו אנשים מאוד קיצוניים. יש מאבק בין שני כוחות. כוחות בעד חופש הביטוי והמחשבה. וכוחות נגד שדוד ביטן בראשם.