חבר הכנסת דוד ביטן חיתן הערב (רביעי) את בתו גלית ביטן, עם בחיר לבה חגי שפיץ. בני הזוג נתניהו הגיעו לאולם האירועים בראשון לציון מיד אחרי נחיתתם מהביקור בסוצ'י שברוסיה. לקראת הגעתם, מגנומטרים הוצבו בכניסה לאולם האירועים LAGO.


חתונת בתו של דוד ביטן. צילום: אלירן אביטל Lago

ברכתו של ראש הממשלה לוותה בקריאות "היידה ביבי, היידה שרה". נתניהו החל בדבריו ואמר: "אני רוצה לברך בשם רעייתי ובשמי קודם כל את הזוג הצעיר, את ההורים ולאחל לכם, את הזוג הצעיר. שאלתי את דוד, 'מאיפה הבנות היפות האלה, מהאמא? והוא ענה אני עדיין יפה' אני רוצה לברך אתכם הזוג היפה הזה, בחיים של שותפות מאושרת, תבנו בית בישראל ושיהיה לכם כל הטוב שבעולם".





הוא הוסיף ופנה לאביה של הכלה. "ואני ברשותכם רוצה להגיד משהו לחברי דוד ואני מבקש שתצקשיבו לי. אני החלטתי וזה הפתיע אנשים, אני החלטתי להציע אנשים כיושב ראש הקואליציה לפני שנתיים, אני הכרתי אותו אנחנו מכירים כמה עשרות שנים, אני הכרתי אותו אבל לא עד כדי כך", סיפר, "הייתה לי תחושה שהוא יהיה יושב ראש קואליציה מצויין, אבל הוא הפתיע אותי. הוא עושה עבודה נפלאה הוא עושה את דברים בצורה ישרה, בצורה ישירה, הוא אומר את מה שיש לו בלב הוא עושה את זה בצורה הכי מכובדת, הכי אמיתית, והכי אמיצה".



ראש הממשלה הוסיף: "אני רוצה הערב הזה בנוסף לאיחולים שאנחנו מאחלים להורים לאחל לזוג הצעיר. באתי לכאן יחד עם שרה כדי להגיד לך דוד תודה על האומץ שלך על חום שלך על התמיכה שלך על האמת שלך ועל האהדה שלך ותודה רבה לכולכם".


בנימין נתניהו ודוד ביטן מתחבקים בחתונת בתו של ביטן. צילום: אלירן אביטל,LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון

 
בין הח"כים שהגיעו: מרב מיכאלי, יצחק בוזי הרצוג, כחלון, יריב לוין, יולי אדלשטיין ויעקב ליצמן. את החופה ערך מרן הראשון לציון הרב הראשי לישראל רבי יצחק יוסף. עוד הגיעו לאירוע: ישראל כץ, יולי אדלשטיין, אורי אריאל, אלי אללוף, גילה גמליאל, נחיליק בר, אמיר אוחנה, ניסן סלומינסקי, אלי בן דהן, גדעון סער, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, והעיתונאית רינה מצליח.

על הקייטרינג הופקד השף של האולם - עדי ריכטר. בין המנות שהוגשו לאורחים: קרפצ'יו בשר, מוסר ים על אורז אסייתי, פילה בקר צלוי ופרגית ים תיכונית. 

ח"כ אלי דהן ודוד ביטן בחתונת בתו של ביטן . צילום: ללא קרדיט


גדעון סער. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


מירי רגב. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


טקס החופה. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


טקס החופה. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


משה כחלון וגילה גמליאל. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


אורן חזן ומשה כחלון. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


יריב לוין. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


אורן חזן. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


יצחק הרצוג, מרב מיכאלי ורינה מצליח. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


רינה מצליח. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון


דוד ביטן והרב יצחק יוסף. צילום: אלירן אביטל, LAGO מרכז אירועים וכנסים בראשון לציון, lago