היועץ המשפטי לממשלה צפוי להודיע על כתב אישום על קבלת דבר במרמה נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת המעונות. עיתונאי "הארץ" בני ציפר, ידידם של הזוג נתניהו, התראיין היום (שני) בתוכניתו של גבי גזית ב-103FM ואמר כי מדובר בנסיון של השמאל להפיל את הממשלה. "העניין הוא שבמשך כמעט 20 שנה כל הזמן יש כמעט כתבי אישום מוכנים. וכל הזמן זה הנה, הנה וכל פעם אני רוצה לפתוח איזשהו עיתון ואראה שזה היה, אני לא רוצה שזה יקרה, אבל עכשיו זה הכל ספקולציות", אמר. 

ציפר אמר כי הוא דוחה את ההאשמות נגד הגברת נתניהו: "היא לא תחמנית ושקרנית, ואני חבר שלה מכיוון שאני יודע שהיא לא תחמנית ושקרנית. יש פה כמה מרכיבים. יש את ההתגוללות עליה שנמשכת שנים על גבי שנים, שהפכה את כל האווירה סביבה למורעלת שאני לא רואה אפשרות בכלל לעשות דין צדק. כל הגורמים שמעורבים לא יעזו עכשיו לחזור בהם ולהגיד שאין כתב אישום רק בגלל הלחץ הציבורי". 

 

בתגובה לשאלה על מקור השנאה לרעיית ראש הממשלה אמר ציפר כי הסיבה היא פוליטית: "אין להם סיבה חוץ מהסיבה האחת והיחידה, שהם רוצים להפיל את ממשלות נתניהו, ומכיוון שאי אפשר לעשות את זה בדרך לגיטימית עושים את זה בדרכים נבזיות. זה כל הסיפור מתחילתו ועד סופו והיא נפלה קורבן כי זה נורא קל להתגולל על החוליה החלשה במערכת הזו, והיא החוליה החלשה, זה הכל".

העיתונאי הוסיף כי: "לפרס לא הייתה כזו שנאה. הימין אף פעם לא הגיע לקצה קצהו של הנבזות שהגיע אליה השמאל כיום. הייתה שנאה כלפיו אבל לא לאשתו. לא הגיעו לכזו נבזות. מכיוון שאין דרך אחרת להפיל את נתניהו והדברים ידועים".
 
בני ציפר, עורך מדור הספרות של "הארץ". צילום: משה שי, פלאש 90
בני ציפר, עורך מדור הספרות של "הארץ". צילום: משה שי, פלאש 90


בתגובה לשאלה על ההאשמות כנגד שרה נתניהו על יחסה המתעלל כלפי עובדים, אמר ציפר: "היא אישה נפלאה, אישה נורמטיבית לגמרי. כנגד שניים, שלושה אנשים שידברו על זה יש מאות אנשים שעבדו איתה שחושבים שהיא אישה נהדרת אבל אותם הרי אף אחד לא מראיין".