לאחר שהמשטרה עצרה אתמול תושב תל אביב בן 41 בחשד שאיים על חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) בפייסבוק, מגיעה היום (רביעי) תגובתו של הח"כ. לדבריו, "ההסתה והאיומים מהשמאל הולכים וגוברים, בעידודה הפעיל של התקשורת שמסיתה נגד אנשי ציבור מהימין". הוא הוסיף כי "לא יסתמו לי את הפה ולא ירתיעו אותי".



"שנים מספרים לנו שהשמאל אינו אלים", אמר חזן בפתח דבריו, והוסיף: "אפשר היה לחשוב ששם כל היום יושבים, מחזיקים ידיים ושרים קומבייה, אבל המציאות מלמדת בדיוק את ההיפך - ההסתה והאיומים מצד השמאל הולכים וגוברים, בעידודה הפעיל של התקשורת שמסיתה נגד אנשי ציבור מהימין, והגבולות נמתחים כל פעם מחדש". 



בתוך כך, הוא ביקש להזכיר כי "זו לא הפעם הראשונה שאני מתמודד מול איומים והסתה קיצונית. רק לא מזמן ראו כולם את האלימות הפיזית הבוטה כלפיי בהפגנה של "שוברים שתיקה" ואיש לא פצה פה ולא פעל נגדם. ניתן היה לסבור שדמי מותר".



לטענתו, "המשטרה עצרה היום את אחד מהם. אני מקווה שאולי יבינו בשמאל שגם הם אינם מעל החוק והדם של נבחרי הציבור מהימין אינו פחות סמוק מהדם של אלו מהשמאל. גם כשקשה, אני אמשיך לשמור על הדרך והאדיאולגיה ולומר את כל האמת - לא ירתיעו אותי ובטח שלא יסתמו לי את הפה!".



דבריו מתפרסמים לאחר שהמשטרה עצרה צעיר בן 41 שפרסם איום בפוסט בעמוד הפייסבוק של חבר הכנסת. החקירה החלה בעקבות תלונה שהוגשה לפני כשבועיים. במהלך החקירה אותרה זהותו של החשוד. הוא אותר אתמול בביתו ונעצר. בחיפוש שבוצע בביתו על פי צו חיפוש שהוצא על ידי בית המשפט הוחרם מחשבו האישי ומכשיר נייד. לאחר מכן, הוא הובא לחקירה במרחב קדם בגין חשד לאיומים והיום יובא בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.



כזכור, רק לפני כיומיים, הוחלט כי חבר הכנסת חזן יואשם בתקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור וכן התנהגות פסולה במקום ציבורי – כך הודיע היועץ המשפטי לממשלה לבאי כוחו. טענותיו של חזן בשימוע שנערך לו לאחרונה נדחו והוא צפוי להיות מועמד לדין באירוע שבו תקף את מנכ"ל עיריית אריאל והעליב את ראש העירייה, לאחר שאמו של חבר הכנסת לא שילמה ארנונה על מסעדה שבבעלותה.