התכתבות חריפה בין שר הכלכלה, אלי כהן, למנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, הובאה הערב (שני) במהדורת החדשות של ערוץ 2 על ידי עמית סגל. לפני כשלושה שבועות התפרסמה כתבה בדה מרקר על הקלה בהלוואות לעסקים עם תמונתו של השר, מה שהעלה את חמתו של באב"ד, מקורבו של יו"ר המפלגה משה כחלון.



באב"ד: "למה אתה שוב יוצא עם משהו לפני שהעבודה הסתיימה? זה יתנקם במשרד שלך בסוף, זה עושה נזק. אני יכול להדליף ולגזור קופון אבל אני מחכה להציג למשה משהו מסודר. למה??"



כהן: "כל הפקידים אצלכם שמדליפים, לא אצלנו!! בקיצור, אתם יכולים לקפוץ לי, ותמשיכו להתעסק בגנון שלכם"



באב"ד: "פעם אחרונה שבדקתי גם אתה כפוף להחלטת ממשלה! אבל הבנתי את הגישה ואפעל בהתאם".



כהן: "שי, הגנון לא מעניין אותי. הבחירות שלך במקומות שונים רק יגרמו לך לשקוע. עשה לעצמך טובה אל תפנה אלי".



שי באב"ד מנכ"ל משרד האוצר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



באב"ד: "חשבתי שאפשר לדבר איתך בטוב, טעות שלי. אתה פשוט אדם חולה שאיבד את זה לגמרי. הסר דאגה, לא אפנה אליך יותר".



כהן: "רק אדם חולה מתעסק בכתבה באינטרנט. רק בוחש פונה לגורמים שונים. אבל תעמוד בהבטחתך!! בינתיים בשטח מי שמביא אנשים זה אני. עם עיתונאים תמיד דיברתי בעד המפלגה בשונה ממך!! קח משהו מתוק להוריד את המרירות!!"



באב"ד: "עשית את זה גם בדמי אבטלה לעצמאיים. אצלי בלו"ז יש ישיבות עבודה ועשייה! אתה עסוק בתקשורת והעצמה אישית כל הזמן. ולא רק אני אומר את זה אלא אנשי מקצוע שעבדו ועובדים איתך וזה השם שיצא לך".



כהן: "שמח שאני נמצא איפה שאני, ואתה בצד המריר והמתוסכל!! בעניין העמיד אני ידאג לזה".



באב"ד: "יאללה אלי התעייפתי מה שתגיד. נ.ב. ואומרים "אדאג", לא ידאג לראיון הבא".



בהזדמנות אחרת שלח באב"ד לכהן את הכתבה על יומנו שפורסם בגלובוס והראה שאת רוב זמנו הוא מקדיש לפגישות עם עיתונאים. הוא שולח לו בנוסף "עצה אישית, לך לטיפול".



בתגובה לפרסום נשלחה הודעה משותפת של באב"ד וכהן בה נכתב: "בלהט העשייה למען הציבור נאמרים לעתים בין חברים דברים שעדיף שלא היו נאמרים. אנחנו עם הפנים קדימה להמשך עבודה משותפת למען הציבור בישראל".