ח"כ עבד אל-חכים חאג' יחיא מהרשימה המשותפת נסע לקבלת פנים לכבוד מוחמד חלף, אסיר משוחרר שסייע לחמאס בהכנת מטעני חבלה. בראיון עמו הבוקר (ראשון) ב-103FM הוא סירב לגנות את המעשה שביצע האסיר: "הגעתי לביקור בביתו של אסיר משוחרר ששילם עבור מה שביצע. בית המשפט גזר עליו 12 שנות מאסר אותם הוא סיים ויצא לחופשי, אני הגעתי לשם כי הוא כבר אזרח מן המניין. צריך להפסיק לרדוף אחרי אסירים ששלמו את חובם לחברה". 
עוד הוסיף: "אתם שוכחים שהמשטרה של המדינה רצחה שבאוקטובר לפני 17 שנים 13 אזרחים ואף אחד לא נתן את כך את הדין. אין הגינות של אנשי התקשורת לטעון שהמדיניות של המשטרה והממשלה לא השתנתה".

"התמונה שפורסמה בתקשורת נלקחה מהפייסבוק הפרטי שלי, מדובר באנשים שסיימו את העונש שלהם, מי שעבר עבירה לא צריך לתלות אותו בכיכר העיר", אמר חה"כ. כשנשאל מה ביצע לאחרונה כנגד פעולות טרור בתור חבר כנסת השיב: "ביום שאהיה שר הביטחון אוכל לעשות יותר. אני לא יודע מדוע התמונה הזו שלי עם האסיר המשוחרר מקוממת הרבה ישראלים".

ספי עובדיה אמר לו: "לו היית רואה חבר כנסת יהודי הולך לשבת עם מחבל יהודי ביום שהוא שוחרר היית מתעצבן". ענה לו חבר הכנסת: "המחבלים היהודים מקבלים חנינה והשרים מקבלים פניהם, שרים מבקרים אותם וגם חברי כנסת מבקרים אותם, אדם שסיים את עונשו ואין עליו חובות, צריך להבין את זה. אני לא עוסק בשאלה האם האסיר יחזור לטרור או לא, בשביל זה יש את רשויות החוק שיאכפו אותו. אני לא מגנה את האסיר, אני רוצה פתרון של שלום, אני לא משתמש במילה גינוי בכל נושא ואני לא מסכים לשפיכות דמים משום צד".
עריכה: איתמר זיגלמן