מהומה במהלך כינוס הפרלמנט למען מדינות הים התיכון וארגון הסחר העולמי, שנערך השנה במרוקו. בכינוס משתתפות משלחות מהפרלמנטים במדינות אירופה ומדינות ערב, כולל זו של ישראל, בראשה עומד ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני). המהומה פרצה בסיום מושב הפתיחה של הכינוס. אחסן עבד אלחלאק, המייצג פלג קיצוני וקטן המיוצג ע״י ארבעה חברים במג'לס אלמסתשארין ״הסנט״, תקף בצעקות רמות את פרץ ופתח בקריאות: "אתה פושע מלחמה, אתה היית שר הביטחון הישראלי ואתה אורח לא רצוי כאן". 

הצעקות הגבוהות הביאו את סגן השר לשעבר מגלי והבה, המכהן כיום כשגריר נודד מטעם האסיפה הפרלמנטרית של מדינות הים התיכון, להתערב ולענות לאלחלאק: ״אתה האסלאם הקיצוני, הרסתם את תוניס, את תימן, את לוב, את סוריה ואתם רוצים להרוס את מרוקו. עמיר פרץ מרוקאי, אביו ואמו מרוקאים, הוא נולד כאן אין לך זכות לתקוף אותו״. 

המהומה נמשכה רבע שעה, וכל המשתתפים, כולל הנציג הפלסטיני שלא אהבו את ההתנהגות וההתפרצות של אלחלאק הביעו הסתייגות מהתנהגותו ותמכו בפרץ כאיש מחנה השלום. פרץ עצמו, על פי הדיווחים, שמר על קור רוח.

עמיר פרץ סופג קריאות נאצה במרוקו
הנציג המרוקאי, שהוא גם יו"ר הישיבה, התנצל בפני פרץ וביקש שימשיכו בכנס ואמר כי "המיעוט הזה לא יכול לייצג את הפרלמנט ולא את העם המרוקאי" והדגיש כי אירגון ה-PAM הוא מסגרת להידברות למען השלום ועמיר פרץ הוא ראש המשלחת, חבר הפורום, אחד מסגני הנשיא והוא אורח רצוי. 

ח"כ פרץ אמר בתגובה כי "גורמי האופוזיציה במרוקו מתקשים להכיל את היחסים שלי עם מרוקו ומנסים לערער אותם. איני מתכוון לשנות את דרכי ואני מתכוון להמשיך לקיים קשרים פורמליים ולא-פורמליים עם מדינות ערב ובראש ובראשונה עם מרוקו, בה יש לי מעמד מיוחד".