יו"ר תנועת "יחד" אלי ישי אמר היום (שני) בראיון לגל"צ כי אריה דרעי גורם לנזק גדול לתנועת ש"ס ויגרום לכך שהמפלגה לא תכנס לכנסת בבחירות הבאות. "אין ספק שאריה דרעי גורם נזק גדול לתנועת ש"ס, אני לא מחדש פה דבר. בדקתי בסקר שערכתי שאם אני אהיה בראשות ש"ס אז נקבל 7-8 מנדטים, אבל אם אני מספר שתיים שלו אז לא נעבור את אחוז החסימה. ש"ס בראשות דרעי לא נכנסת לכנסת הבאה", תקף ישי.



ישי ציין כי הוא עמד בראשות התנועה כפול מהזמן שדרעי כיהן ונאלץ לשקם אותה לאחר עזיבתו. "בניתי אותה, שיקמתי את ההריסות ויצאנו מהגירעונות שהיו תחת דרעי. התנועה הגיעה תחתיי להישגים רבים".



אלי ישי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



תנועתו של ישי, "יחד", תקיים פריימריז לקראת הבחירות הבאות. על כך אמר כי היא תביא קהלים שפעם היו מצביעים לש"ס. "פספסנו במעט קולות את הכניסה לכנסת בבחירות הקודמות. מעולם לא הייתה מפלגה שקיבלה מספר כזה של קולות ולא נכנסה. אנחנו מבינים שהציבור צמא למפלגה כמונו, אנשים רוצים את הדרך שלנו", הדגיש.



על החובות שאליהם נקלע לאחר הבחירות לפני שנתיים אמר: "החלק הגדול מהחובות שצברנו כבר מאחורינו. אנחנו מתקדמים מאוד יפה ועכשיו אנחנו מתקדמים למפקד. היו חובות של שמונה מיליון שקלים. ברגע שהגענו להסדר אז הורידו לנו את החוב".



בנושא אריה דרעי הוסיף ישי כי זה לא סוד שהם יריבים אבל הוא "לא מונע מיצרי נקמה כלפיו". "אני מודה שההפסקה מפוליטיקה עשתה לי טוב", סיכם.