חברת הכנסת מרב מיכאלי (המחנה הציוני) התייחסה הערב (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלה לטענות שהועלו כלפיה ביממה האחרונה, כאילו היא מבקשת לפרק את תא המשפחתי ההטרוסקסואלי, וטענה כי הטענות הועלו בעקבות עריכה מגמתית של ראיון אותו ערכה ברשת טלוויזיה אוסטרלית, מתוך "ניסיון להפוך אותה לדמות מפחידה".



בפוסט שפרסמה חברת הכנסת היא טענה כי "כל הדברים שאני מואשמת בהם כמו רישיון להורות, ועדה לפיקוח, הוצאת ילדים מהבית וגידול בידי המדינה הם דברים שמעולם לא אמרתי או אפילו חשבתי. הם הזיות. שקרים שנוצרו מעריכה מגמתית ונועדו להפחיד ממני, אבל הם לא קשורים אלי". בנוסף לכך אמרה מיכאלי כי " משפחה יכולה להיות מקום נפלא. חם, קרוב ואוהב. אבל במשפחה קורים גם דברים קשים מאד. למרבה הצער, יש משפחות גרעיניות בהן ילדים וילדות חשופים מאד לפגיעה מכל הסוגים. לפי הנתונים במערב כל ילד/ה חמישית עוברת התעללות גופנית, מינית או נפשית. זאת לא "דעתי". אלה נתונים אמפריים מחקריים, כולל של מרכזי הסיוע".



"גבאי יכול להבטיח הרים, אך כשמיכאלי במפלגתו, אין לו סיכוי"



כזכור, אתמול סערה הרשת לאחר פרסום קטעים מראיון אותו נתנה מיכאלי לרשת חדשות אוסטרלית ובו היא אמרה כי "המשפחה הגרעינית, כפי שאנחנו מכירים אותה, היא המקום הכי פחות בטוח לילדים". עוד אמרה חברת הכנסת כי "הנתונים מדברים על כך שכל ילד חמישי עובר סוג כלשהו של התעללות - מינית, פיזית, נפשית". לדבריה, מבנה המשפחה המסורתי מעניק עדיפות לגברים. "זהו המקום שבו בזכויות ההוריות והמשמרות המוחלטת, עדיין מעניקה לגברים שליטה מוחלטת על ילדיהם ולעתים על נשותיהם, היא חלק מהכאב המתמשך בקרב ילדים".



אחרי פרסום הדברים, רבים תקפו את מיכאלי על מה שנאמר בראיון. העיתונאי אמנון לוי כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "יש לי הרגשה שאת הרעיון של מרב מיכאלי כבר ניסו פעם על ילדי תימן", והעיתונאי ואיש הימין הוסיף כי "גבאי יכול להבטיח הרים וגבעות. הוא גם יכול להבטיח מכונית לכל פועל. אבל כל עוד מרב מיכאלי שונאת המשפחה באשר היא, במפלגתו, אין לו שום סיכוי".



ח"כ בצלאל סמוטריץ כתב: "הזוי הזוי הזוי. עיוותים שיכול להמציא רק מוח של אדם מסכן שלא חווה מעולם הורות ומשפחה שמחה ומאושרת. תכלס, רק לרחם עליה. באמת.". כאמור, מיכאלי לא מכחישה את הדברים שהופיעו בראיון, אך טענה כי הם הוצאו מהקשרם.