לאחר שיצא נגד קמפיין #metoo נגד הטרדות מיניות, תקף הבוקר (ראשון) חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' את אורנה בנאי לאחר שהעידה ש"נאנסה על ידי גברים" בידיעות אחרונות, כשאמר בכאן ב' כי הוא "לא מוכן לקבל דיבורים כמו של אורנה בנאי, שאמרה שכל מערכות היחסים שלה עם גברים היו אונס אחד גדול". מלבד זאת, הוא יצא נגד ח"כ מרב מיכאלי, שלדבריו, "רוצה לפרק לחלוטין את מוסד התא המשפחתי במדינת ישראל, ככה מתחילים עם הטרדות מיניות". 



"יש לי אמפתיה, הבנה והשתתפות בכאב כלפי אלה שעברו הטרדות מיניות, ודווקא בגלל שזו כבר לא תופעת שוליים צריך להבין שאי אפשר לטפל בה רק על ידי החוק, אלא גם על ידי חינוך", טען סמוטריץ'.  



לדבריו, "אני עסוק הרבה מאוד בכנסת בשימור התא המשפחתי ובלנסות להגביל את הגישה של ילדים לפורנוגרפיה ואני לצערי נתקל בהתנגדות מאלה ששותפים לקמפיין הזה. צריך לחזק את מוסד התא המשפחתי כדי להילחם בהטרדות מיניות. מירב מיכאלי למשל רוצה לפרק לחלוטין את מוסד התא המשפחתי במדינת ישראל, ככה מתחילים עם הטרדות מיניות". 



מרב מיכאלי. תחת מתקפה. צילום: פלאש 90
מרב מיכאלי. תחת מתקפה. צילום: פלאש 90



כמו כן, הוא לא חזר בו מדבריו נגד הקמפיין: "המחלה של הטוויטר היא שקשה להעביר דברים בצורה מסודרת. אני אפרסם היום עוד ציוץ כדי להסביר את הציוץ הקודם. אני עומד מאחורי הדברים ואין לי על מה להתנצל".



מלבד זאת, הוא התייחס לפוסט שהועלה בפייסבוק ובו נטען כי ח"כ ב"בית היהודי" הטריד מינית גולשת ברשת החברתית. "הייתה מישהי שהעלתה פוסט שנמחק אחר כך לגבי הטרדה מינית של מישהו מהמפלגה שלי. אני לא מבין מה היא ניסתה לעשות, אם קרה משהו כזה אני הראשון שילווה אותה כדי לטפל בזה, כולם חושבים שאו אני או מישהו אחר הטרידו מינית".