יו"ר הקואליציה, דוד ביטן, התייחס הערב (שני) בראיון לחדשות 10 ל"חוק הצרפתי" שצפוי לעמוד במרכז העניינים של מושב החורף הקרוב. "אני חושב שהצעת החוק תעבור. כסף לא סופרים במדרגות. חשוב מאוד שראש הממשלה יוכל לתפקד".

ביטן תקף גם את ראשי 'הבית היהודי' והשותפים הקואליציונים של הליכוד, נפתלי בנט ואיילת שקד, "אנחנו לא מוכנים שכל פעם שמים לנו תנאים על כל דבר. אמרנו שאנחנו מוכנים להסכמות גם בנושא קיצוב קדנציה של ראש הממשלה. זאת לא הפעם הראשונה ששרת המשפטים ובנט שמים תנאים ואנחנו לא מרוצים מזה. אמרנו לה אל תכפי עלינו, אנחנו לא נתן ולא נאשר. הבית היהודי צריך להבין שזו עמדה נחרצת".

ביטן גם התייחס לסערת נאומו של הנשיא ריבלין בפתח מושב החורף במליאה מוקדם יותר ואמר כי "הנשיא הזה הוא לא בצד שלנו והתגובה שלו כנגדנו היא בגלל שנתניהו לא הצביע לו לנשיאות. לא באתי לריב איתו. הוא מזמן לא בצד שלנו והוא לא מתנהג כך למרות שהוא היה בליכוד כל השנים".
 
על דבריו של היועץ המשפטי לממשלה כי ה"חוק הצרפתי" הוא אבסורדי אמר ביטן כי "העמדה של היועמ"ש היא מאוד חשובה אני לא חייב לקבל אותה. חבל שהוא אמר אבסורדית. ההצעה הזו לא פוגעת בשום דבר חוקתי. אנחנו לא מונעים את החקירה אנחנו פשוט דוחים אותה. יש אינטרס לחקור אבל יש גם עוד אינטרס והוא היציבות השלטונית".